|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Trening og langt hårJeg har langt hår og har det alltid i hestehale når jeg trener. Men synes ikke det fungerer helt maks. Forslag til frisyrer?
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening og langt hårJeg bare fletter håret. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Trening og langt hårJeg har kort hår og det blir plaskvått hver gang jeg trener, ikke spesielt lekkert det heller. Hestehale må jo være det enkleste, hva er problemet? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
awesom
|
Sv: Trening og langt hårDa jeg hadde skikkelig langt hår laget jeg en lang flette som jeg surret opp i en knute. Nå har jeg bare skulderlangt, da lager jeg som regel en flette fra pannluggen og fester resten i en vanlig hestehale.
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
Sv: Trening og langt hårJeg har pleid å flette det i to fiskefletter eller surre det opp i én eller to knuter (med utgangspunkt i henholdsvis hestehale eller musefletter) når håret mitt har vært så langt at det blir varmt.
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Trening og langt hårHøy hestehale, det bruker alltid jeg. Hestehalen lengst mulig oppe på skallen, da blir du ikke så forferdelig varm. Jeg får hvertfall totalt fnatt av vanlig hestehale, svetter sånn i nakken da.
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trening og langt hårEg lagar knute. Altså veldig høg hestehale, også viklar eg den inn i hårstrekket dei siste to rundene (om du forstår). Det er lurt å bruke eit itt tjukt strekk, sånn at ikkje det flokar seg så veldig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Trening og langt hårJeg har hestehale når jeg trener, og skikkelig tykt hår. Hvis jeg setter hestehalen høyt, så slipper jeg den ekle varmen i nakken når jeg svetter som verst. Knute fungerer også. |
|
|
|
![]() |
|
|