Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Priser på koldtbord

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 12:19   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Priser på koldtbord

Vi skal ha konfirmasjon i sommer, og har blitt tipset om et bra cateringbyrå. De har et eget forslag til konfirmantkoldtbord som høres veldig lekkert ut, men prisen er 328 per kuvert. Jeg synes det høres mye ut, men er det det?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:23   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Priser på koldtbord

Nå er det kanskje dyrere i Oslo.
Vi brukte en privat person etter anbefaling, og betalte 150 pr. person. Både varm og kald mat. Hun var billig da, men over 300 kr syns jeg høres veldig mye ut.

Gammel 05-03-09, 12:54   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var dyrt. Inkluderer det varmrett? Vi betalte 150 eller noe sånt pr.person for et nydelig koldtbord. Hvis vi ønsket varmrett i tillegg ville prisen bli 200.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:56   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er Bærum, da, så prisene er vel deretter. Men læll. Jeg synes det var veldig dyrt. Jeg får undersøke litt videre.

Gammel 05-03-09, 12:56   #5
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kikket jeg på linken og jeg synes det høres dyrt ut ja. Vi hadde mye større utvalg å velge mellom og de valgene som var der kunne vi også få på vårt 150 kr. koldtbord.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:33   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi og andre i familien har pleid å bestille her de gangene vi har hatt koltbord - rett og slett fordi vi kjenner de ganske som driver dette godt så vi vet at det er god og mye mat. Tror kanskje vi får litt ekstra,,,, http://www.haakontaerud.no/
Riktignok ikke så mye variert som der du har sjekket og prisen er visst den samme...
Her er en annen, har ikke noe erfaring herifra: http://www.matspecialen.no/index.aspx

Gammel 05-03-09, 21:21   #7
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Her er en annen, har ikke noe erfaring herifra: http://www.matspecialen.no/index.aspx

Jeg har veldig god erfaring med Matspecialen, flere ganger. Den blir nok i samme prisklasse som den du har. De har imidlertid selvplukk på nettsiden, så du kan sette sammen koldtbordet som du vil. Sist hadde vi mange retter, altså ikke nok til alle på hver eneste rett. Ble veldig variert og smakte deilig. Flott dandert og leverer i tide.

Gammel 08-03-09, 16:27   #8
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har bare erfaring fra To små kokker, som holder til v Lierskogen (bor jo i Vestfold må vite)

De er billigere ser jeg av nettsiden deres.

http://www.tosmakokker.com/koldtbord_standard.htm

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 17:33   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig god erfaring med 1001mat. Jeg har brukt dem i flere sammenhenger og har anbefalt dem til andre, som også har vært veldig fornøyde.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 18:25   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menybutikkene her i distriktet har flotte koldtbord her. Noe sånt hos dere?

Gammel 08-03-09, 19:26   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi skal ha konfirmasjon i sommer, og har blitt tipset om et bra cateringbyrå. De har et eget forslag til konfirmantkoldtbord som høres veldig lekkert ut, men prisen er 328 per kuvert. Jeg synes det høres mye ut, men er det det?

Å du milde Moses!

Til minstemanns barnedåp for godt og vel fire år siden kunne vi velge et enkelt koldtbord til 135 kr. kuverten eller luksusutgaven til 195 kroner kuverten. Vi laget en mellomting av de to og fikk et fantastisk flott koldtbord som hadde holdt til dobbelt så mange som vi var. Jeg ville ringt noen flere steder og sjekket var jeg deg. Det var forresten fra Meny.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 10:16   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Takk for info. Jeg skjønner nå at jeg sikkert kan få det billigere, så da er det bare å kaste seg rundt og prøve å finne noen i en mer overkommelig prisklasse. :leter desperat i gulde sider:

Gammel 09-03-09, 11:52   #13
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det var dyrt synes jeg. Her i byen får du et flott middelhavskoldtbord med varme retter til 220 pr. kuvert. http://www.astrics.no/menyer.htm

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 00:29   #14
Dinochef
Aktiv

Dinochef sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Her er mine priser.
Jeg leverer riktignok kun på andre siden av fjellet, men som referanse er prisene kurante.
Jeg lager kun ordentlig mat, nesten alt hjemmelaget av høy kvalitet.

Gammel 18-03-09, 23:36   #15
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi tenker å betale rundt 250/pers i bryllupet vårt. Det er et slags viltkoldtbord med mye spesielt.

Gammel 30-03-09, 17:23   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har funnet dette forslaget som konfirmanten selv har stilt seg veldig positiv til.

BUFFET FEM VERDENSDELER
Indisk kylling tandoori,
thailandsk biffsalat,
greske kjøttboller og tzatziki,
parmaskinke,
mexicanske fajitas (varmes hos dere!!),
orientalsk laks teriyaki,
røkt kalkunbryst, ananaschutney,
pastasalat frutti di mare,
3 sorter ost med kjeks,
druer og stangselleri.
Kr. 285,-

Tror dere at noen og enhver kan finne noe her? Det kommer ingen sære, gamle tanter og slikt, så litt "ungdommelig" mat er helt greit. Brød og smør medfølger ikke, men det koster vel uansett ikke all verden.

Vad tycks?

Det kommer mange barn. Hvordan regner man kuverter da? Jeg tror det blir veldig mye mat igjen dersom vi skal telle én kuvert per barn også.

Gammel 30-03-09, 17:51   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser deilig ut, men fortsatt skremmende dyrt sett med øyne fra provinsen. Sjekk at det er parmesanost med da.

Jeg ville ha handlet noe til ungene ved siden av, noe småpølser og svenske kjøttboller, laget litt eggerøre og så ikke regnet kuverter til dem. Evt. bestilt bare noen få. Eks. til 10 voksne og 10 barn, ville jeg bestilt 14 kuverter eller noe sånt og så hatt noe ekstra ved siden av.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 17:56   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg synes også det er dyrt, men jeg finner ikke noe som er så veldig mye billigere, dessverre.

Ja, det var lurt å ikke regne med barna. Jeg kan jo sjekke hva det er de inviterte barna liker, og så kjøpe inn mat til dem ut fra dette.

Gammel 30-03-09, 17:58   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det så godt ut. Syns det høres lurt ut å lage litt enkel og barnevennlig mat ved siden av, hvis det er mange småbarn, og ikke regne dem med i antallet på dette.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 17:58   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Vi har bestilt koldtbord med lokale (noe av det flotteste her i byen) inkludert til 249 kr pr person. Så den prisen du har fått er i overkant, synes jeg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.