|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
*_*
|
Koselig spisested etter jobb en fredag? (Oslo)I morgen skal jeg møte to tidligere kollokvie-venninner i sentrum av Oslo. Vi skal spise og ta noen øl klokka 15.00 (jeg vet, vi er helt gærne). Noen forslag til koselig sted med lunsj/småretter/middagsmeny og lavt støynivå? Sentrumsnært og litt billig er bra.
|
|
|
|
#10 |
|
trøtt
|
Sv: Koselig spisested etter jobb en fredag? (Oslo)
Hvis den er til meg: Ja, jeg har spist der mange, mange ganger. (Vært full der mange ganger også...
|
|
|
#11 |
|
*_*
|
Sv: Koselig spisested etter jobb en fredag? (Oslo)
Habibi! Bulgur! :sikle:
|
|
|
|
#15 |
|
*_*
|
Sv: Koselig spisested etter jobb en fredag? (Oslo)Jeg er og skikkelig dårlig på dagsteder og ender alltid på Venner på Grønland. Det er koselig der altså, men jeg vil gjerne prøve noe nytt eller et sted jeg har glemt eller noe.
|
|
|
|
#17 |
|
Fjott
|
Sv: Koselig spisested etter jobb en fredag? (Oslo)Ett glass har mugger til 99 kr før klokken 20, eller 23. Man rekker hvertfall lett noen mugger før de skrur opp prisen har jeg overhørt et sted.
|
|
|
#20 |
|
*_*
|
Sv: Koselig spisested etter jobb en fredag? (Oslo)Ok. Når jeg ser deg, skal jeg:
|
|
![]() |
|
|