Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin vårjakke/kåpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 21:23   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Utrop

Fin vårjakke/kåpe?

Noen med tips?
Trenger en fin jakke/kåpe til bruk til hverdags.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:16   #2
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin vårjakke/kåpe?

Ingen???

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:17   #3
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har forelsket meg i en fra Vila. Den er helt nydelig, men desverre bruker jeg aldri sånt, så jeg kan ikke forsvare kjøpet.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:28   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg har forelsket meg i en fra Vila. Den er helt nydelig, men desverre bruker jeg aldri sånt, så jeg kan ikke forsvare kjøpet.

Har du link? Vila har kjempefine jakker.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:32   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøpte nettopp en kjempefin hvit/svartmønstret kåpe i tynn ull på H&M, men finner ikke bilde.

Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:57   #6
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Har du link? Vila har kjempefine jakker.

http://www.vila.dk Hvis du ser under collections, så er det den første under collections der igjen. (God forklaring, men men..)

Gammel 06-03-09, 21:39   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.vila.dk Hvis du ser under collections, så er det den første under collections der igjen. (God forklaring, men men..)

Har du sett den i noen butikk? Den er nydelig!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 21:49   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt to ..og jeg hopper fra den ene dyre til den andre rimelige og kommer til å bruke de om hverandre
En fra Marc by MJ og en fra HM.

Marc by MJ, omtrent som denne, bare knapper og slag

Og denne fra HM

Gammel 06-03-09, 22:44   #9
Krem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Har du sett den i noen butikk? Den er nydelig!

Jepp. Går forbi den hver gang jeg skal trene. Og sender lange blikk.

Gammel 06-03-09, 22:47   #10
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var fin *løper å leter på Vila i morgen...!*

Gammel 07-03-09, 11:57   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slenger inn noen fra Ellos. Noen billige og noen dyre.
Det er 40% på et plagg nå, så du kan få de til ok pris.

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...ding_flash_dam

Denne koster 299:

Kr 299 for denne og:

Kr 499 for denne:

Kr 599 for denne:

Kr 1999 for denne:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.