|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Føler meg voksen, men slett ikke gammel. Hva skal man etterlate seg når man dør ? Et godt minne eller en hel masse saker
|
|
|
#62 |
|
Permakulturell
|
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?"Man er voksen når man tør å være barnslig", er en definisjon jeg har hørt. Det ligger noe i det ...
|
|
|
#63 |
|
|
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Jeg blir 30 om tre måneder, og hvor voksen jeg føler meg, kommer an på hvem jeg er sammen med.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Nå har jeg passert 40 - og jeg synes igrunnen jeg er den jeg alltid har vært. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Nope og nix, jeg er ikke det spøtt annerledes enn jeg var for 10 år siden. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Jeg begynte å føle meg voksen da de nyansatte på jobben min var yngre enn meg (og jeg jobber ikke på McDonalds eller en annen arbeidsplass som er infisert av unge mennesker
|
|
|
#67 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?
|
|
|
|
#68 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?
|
|
|
#69 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Jeg føler meg ikke voksen. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Jeg får små glimt da jeg føler meg "gammel". Det skjer mest på jobb. Er lærer i videregående, og det siste glimtet hadde jeg i høst, da det gikk opp for meg at årets førsteklassinger er født i 1990. Det vil si at de ikke engang LEVDE på 80-tallet, det tiåret da jeg var tenåring (sjøl om noen av dem i hvert fall ble "laget" i 1989
|
|
|
#71 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?Jeg var på SU-møte på skolen på torsdag og da følte jeg meg skikkelig voksen. Jeg var nemlig lenge i tvil om den ene av de tilstedeværende var elev, d.v.s. maks 13 år eller lærer. Det viste seg at hun var lærer, men hun var så barnslig og umoden og sa "lissom atte" i annenhver setning og da kjente jeg virkelig at det er veldig lenge siden jeg var der. Hun må jo være 22 år og nyklekka hun og det begynner virkelig å bli noen år siden jeg var så usikker og keitete som hun var.
|
![]() |
|
|