Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Noen kjøre-flauser fra youtube

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 15:25   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Noen kjøre-flauser fra youtube

Ja, tittelen er jo forferdelig da, men likevel morsomt syns jeg.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 07-03-09, 15:30   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen kjøre-flauser fra youtube

Det er jo morsomme klipp, men jeg irriterer meg over sånne ting som at det skal være så typisk kvinner å være så ræva sjåfører da.

Gammel 07-03-09, 15:33   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo morsomme klipp, men jeg irriterer meg over sånne ting som at det skal være så typisk kvinner å være så ræva sjåfører da.

Ja, jeg er helt enig. Men man må kunne se humoren i dette syns jeg. Alle disse tingene har helt sikkert skjedd med menn også.

Gammel 07-03-09, 15:38   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja, jeg er helt enig. Men man må kunne se humoren i dette syns jeg. Alle disse tingene har helt sikkert skjedd med menn også.

Jepp. Og dårlige sjåfører fortjener rå latter generelt synes jeg.

Men så ser det ut som det er et italiensk innlegg og de er jo håpløst gammeldagse.

Gammel 07-03-09, 15:45   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Jeg syns det var fantastisk imponerende å klare å velte en bil i en port jeg da.

Gammel 07-03-09, 15:47   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde dødd av skam hvis jeg først hadde prøvd å komme meg inn på en parkeringsplass i tre minutter, og det hele endte med at en annen bilist kom og tok over og parkerte for meg.

Gammel 07-03-09, 15:58   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den velten!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 16:09   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ler meg skakk hver gang jeg ser den videoen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 16:09   #9
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Morsomt.

Pleier å se på Sveriges verste bilførere, ganske underholdene til tider (og litt skremmende at det sikkert finnes mange som de ute på veiene..)

(Kilde: youtube.com)

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 16:12   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Har ikke sett det programmet jeg.

Utrolig hvor mye man kan få seg til å le på andres bekostning!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.