|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lalandia Billund eller Rødby?Vi skal reise til Lalandia med krystallklart-familien i sommer, og hadde i utgangspunktet tenkt å reise til det vanlige "gamle" Lalandia-senteret i Rødby, men nå har de jo åpnet et i Billund også. Plusset er at det blir nærmere, skal vi til Rødby må vi jo kjøre gjennom hele Danmark først.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Har du sett Bonbon-land sin hjemmeside? Det ser MYE mer spennende ut enn Legoland, jeg lover deg. Hvis du liker tivoli, vel og merke. Jeg hadde aldri vært borti det før noen venner skrøt av det, og da jeg så på hjemmesiden fikk jeg sjokk over hvor rått det så ut. Som et SVÆRT Tusenfryd.
|
|
|
#4 |
|
Lett rørt
|
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Nå har jeg aldri vært i Tusenfryd, men har vanskelig for å forestille meg at det er mindre enn Bonbonland. Bonbonland var fantastisk da vi var der for noen år siden, men det var ikke stort.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Jeg har sett hjemmesida til BonBon. Og det er klart, hvis det er tivoli dere er ute etter, så er det kanskje mest aktuelt. Men jeg digger Lego! |
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Vi har vært i Legoland og Bonbon-land, og jeg likte definitivt Bonbon-land best. Ungene også; de snakker ofte om det enda de bare var 3,5 da vi var der mot 5,5 da vi var i Legoland.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Gjennom HELE Danmark er jo faktisk ikke langt.
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Vi var i Rødby først en liten uke og deretter kjørte vi til billund og legoland, så det går jo helt fint å få med seg begge deler da
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Vi var på Bonbon land i fjor og det var kjempesuksess. Det er jo ikke det fineste stedet i Danmark, men det var ikke så sinnsykt mye folk så gutta fikk prøve alt de ville uten å stå i kø i evigheter. Legoland skal jeg derimot ALDRI dra til i juli igjen, det var det så mye folk at det var sykt. Køene var på timer, og gutta fikk gjort to ting. Da hadde vi stått i kø i nesten en time og det var det faktisk ikke verdt. Heldigvis var lillebror så liten at han ikke brydde seg så mye og storebror var mest opptatt av miniland. Ellers hadde det vært en gedigen skuffelse for de begge. Vi var veldig glade for at vi hadde "gjort" Bonbonland FØR vi dro til Legoland. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Står på egne ben
Så vi kan se frem til å dra til Legoland i juli i år da ser jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Lalandia Billund eller Rødby?Ja, jeg har venner som har vært i Legoland i høysesongen og sier ALDRI MER.
|
![]() |
|
|