Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny tråd: Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 11:36   #641
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av eclipse, her.

Denne skal jeg begynne på i kveld. Hva synes du så langt?

Den suger i alle fall tak i meg. Må ha masse viljestyrke for å legge den fra meg.

Gammel 08-03-09, 15:55   #642
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Afrodites basseng.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 08-03-09, 16:02   #643
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Afrodites basseng.

Ååhh! Den likte jeg veldig godt.

Selv leser jeg om igjen "Den lukkede bok" av Jette A. Kaarsbøl.

Gammel 08-03-09, 16:53   #644
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Engelens spill av Ruiz Zafón.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 08-03-09, 19:01   #645
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg har nettopp begynt på "Jubel" av Lars Saabye Christensen, en liten pausebok til jeg kommer meg på biblioteket igjen. Jeg har fått mange gode tips i triste-bøker-tråden min som jeg må få tak i. Gleder meg til det.

Gammel 08-03-09, 19:12   #646
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingrid Berglund, Hun som ingen unnslipper.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 08-03-09, 19:19   #647
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Jeg leser The Sword of Truth serien, helt hektet etter jeg begynte på den første på ferie i fjor sommer (litt skuffet over serien som ikke akkurat følger boka da...)

Gammel 08-03-09, 20:06   #648
vaesla
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
vaesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg holder på med Margit Sandemo's serie Sagnet om Lysets rike. Er på bok nr 5 nå

Gammel 08-03-09, 21:09   #649
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Knut Nærum - De dødes båt.

LimboLine er ikke aktiv  
Gammel 08-03-09, 22:32   #650
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Har nettopp begynt på "Om forlatelse" av Ian McEwan.

Gammel 08-03-09, 22:51   #651
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Jeg leser til Båtførerprøven

Gammel 08-03-09, 23:58   #652
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalde Hjerter (Gunnar Staalesen.)
:Patriot:

rine er ikke aktiv  
Gammel 09-03-09, 00:15   #653
gojenta
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2009
gojenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg leser Jesusland - virker som en bra bok. Og nei den handler IKKE om religion.

gojenta er ikke aktiv  
Gammel 11-03-09, 08:37   #654
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gråter meg gjennom Paula av Isabel Allende.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 11-03-09, 10:24   #655
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har akkurat avsluttet "Gutten som hadde svar på alt" (Slumdog millionaire) av Vikas Swarup. En helt fantastisk bok rett og slett. Så filmen i går, og den var også veldig bra til tross for at den og boka ikke handler om det samme (selv navnet på hovedpersonen er forskjellig + alt annet).

Nå har jeg begynt på Alessandro Barricos "Denne historien" og den virker veldig lovende. Leste "Rasende kasteller" av samme forfatter for noen år siden og likte den kjempegodt.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 11-03-09, 11:55   #656
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erlend Loe: Muleum.

Jeg har vært på Mammutsalg, og falt for denne fordi den har så korte sider. Er inne i en lesetørkeperiode. Og så har jeg sansen for furubord-Loe, da.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-03-09, 13:20   #657
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Erlend Loe: Muleum.

Svarer den til forventningene?

Gammel 11-03-09, 13:32   #658
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Svarer den til forventningene?

Jeg har bare kommet til side 30, og den svarer til min eneste forventning så langt: det er små sider.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-03-09, 14:15   #659
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Eichmann - byråkrat og massemorder av David Cesarani.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 12-03-09, 23:23   #660
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Har akkurat avsluttet "Gutten som hadde svar på alt" (Slumdog millionaire) av Vikas Swarup. En helt fantastisk bok rett og slett. Så filmen i går, og den var også veldig bra til tross for at den og boka ikke handler om det samme (selv navnet på hovedpersonen er forskjellig + alt annet).

Den gleder jeg meg til å få i posten nå snart

Emneord
bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.