|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg tror min har helt normale føtter, så høy vrist og sånt aner jeg ingenting om. Uansett - skoen er kjøpt på Skoringen i Nittedal.
|
|
|
#22 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Kva er eigentleg greia med ikkje å kunne bruke Viking Thermo? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?
Nei, aner ikke. Eller - det står Rubber Tech under, men jeg tror ikke det nødvendigvis er modellens navn. Jeg har ikke funnet den på Ecco sine hjemmesider.
|
|
|
#24 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Viking Thermo. Det er det eneste som duger her om dagen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Arctic Trail, jeg er ikke så fancy av meg, så de er kjøpt på Økonomisko, og de fungerer utmerket. Cherroxlignende sko, vanntette, varme, vaskbare og gutten min liker de veldig godt. For vinter-høst-vårsesong har jeg Footi til tørt og kaldt, snø pluss et par Sorel og disse å veksle på til vått vær.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg liker ikke cherrox, men Viking thermo er faktisk helt kurant. Ja, man kan bli litt klam av dem- men ungen holdes varm og tørr og elsker støvlene selv. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns ikke sånne helstøpte gummigreier gir noe særlig bra støtte, og når de bare svippes på har de også en tendens til å kjippe. I tillegg til at de blir tette og klamme. Så jeg syns ikke det er bra nok fottøy til å gå med hver dag over tid.
|
|
|
#28 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Dei pustar jo veldig godt opp skaftet og ut. Det er jo noko heilt anna enn dei tette, harde plastikk-cherroxane. Poden foretrekker VT framfor Sorrel, faktisk. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Ja, jeg har skjønt at de har utviklet seg endel fra de fæle hatobjektene vi gikk med på åttitallet. Jeg har Sorrel selv, og de syns jeg er både tunge og dårlige i passformen. Men tørr og varm holder jeg meg.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg liker ikke cherrox, men Viking thermo er faktisk helt kurant. Ja, man kan bli litt klam av dem- men ungen holdes varm og tørr og elsker støvlene selv. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?De siste dagene har ungene brukt sine Muck Boots og noen Kamik Waterproof-greier jeg kjøpte på salg - om hverandre.
|
|
|
|
#33 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg kjøpte de råsa over (men ikke råsa - men i gull) på salg på Barnas Hus for noen uker siden.
|
|
|
|
#34 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Etter min erfaring så holder ikke Kamik beina tørre. Drittsko.
|
|
|
#37 |
|
anglofil
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Sverger til Kamik Snowcone gjennom hele vinteren i Oslo, lillemor har aldri hatt våte føtter. De selger snowcone nede på Oslo Sportslager. De er myke og behangelige også, i motsetning til cherrox .... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Viking Thermo er absolutt å anbefale ja. Fikk de på 30 % avslag de jeg kjøpte til storebror. Hater også cherrox
|
|
|
#39 |
|
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg er helfrelst på Kamik Snowkone etter denne sesongen. Tidligere har jeg kjøpt både gore-tex- og cherrox-varianter hver sesong, men disse støvlene er supre i alle varianter av vestlandsvinter. Det som gjør dem så geniale er ullfiltsokken som kan tas ut og vaskes eller bare tørketromles. Aldri mer problemer med klamme og halvvåte støvler, og podens føtter holder seg gode og varme ned i ti kuldegrader med bare tynne ullsokker inni støvlene.
|
|
|
#40 |
|
Audacious
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Hvis du ikke vil kjøpe nye støvler nå for det som er igjen av vinteren kan du prøve crocsstøvler med ullsokk oppi. Det er det Ulvejenta bruker, og crocsstøvlene erstatter jo gummistøvler i sommerhalvåret også.
|
![]() |
|
|