|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Facebook og venneforespørslerHm - i facebookens spede start godtok jeg alle jeg har gått på skole sammen med og sånn som venner - i ettertid har jeg gjort en opprydning og har primært sett venner jeg snakker med om jeg møter dem på gata (+ noen som jeg har fra forumliv i tillegg da - de har jeg iallefall lyst til å snakke med)
![]() |
#2 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: facebook og venneforespørslerMerkelig. Jeg forstår ikke helt at folk ikke tar hintet. Jeg hadde aldri spurt flere ganger! Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Gitt henne tilgang til en begrenset profil og bare beholdt henne, tror jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: facebook og venneforespørsler
Jeg slettet ganske mange - og ingen av de andre har savnet meg som venn, for å si det sånn
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
Ikke oversikt, korttidshukommelse herfra til evigheten og nesten 500 venner....
![]() |
#7 |
Passiv
|
Hinte kan man gjøre på rommet sitt. Send en liten melding om at du kun har dine nærmeste venner på vennelista di nå. At du håper hun har forståelse for dette, og ha det bra.... |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: facebook og venneforespørslerDe husker det nok ikke. Sånn er jeg og. Kan se et kjent ansikt og bare trykke uten å reflektere noe mer over det. Blir ikke innmari lei meg om vedkomne ikke skulle akseptere. Jeg registrerer det nok ikke engang.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: facebook og venneforespørslerMan kan sperre personer man ikke vil ha som venner, og da kan de ikke finne deg på facebook. Jeg har gjort det en gang, da jeg slet med det samme som deg
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: facebook og venneforespørslerJeg ville sendt henne en mld og forklart at du bare ønsker å ha nære venner på vennelisten din
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: facebook og venneforespørslerBruker dere facebook til noe??
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerHun skal bare ha opp antall venner, og hver gang navnet ditt kommer opp på "folk du kanskje kjenner"-applikasjonen så fyrer hun av gårde en forespørsel.
![]() |
#18 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerMan kan trykke ignorere når man får venneforespørsel. Da får man ikke mer enn den ene man avviser.
![]() |
#19 |
Til tider hjulbeint
|
Ja, til å holde kontakt med slektninger som er spredt rundt omkring i dette langstrakte land. Vi har mye mer kontakt etter at facebook kom, kan følge med på alle fetter/kusinebarn og se på bilder av de små håpefulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
frakoblet
|
![]() Sv: Facebook og venneforespørsler
Jovisst kan man det. Neste gang personen prøver å legge deg til som venn, får du en ny forespørsel.
![]() |
|
|