Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Polkadot på TV2 i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 20:48   #61
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Polkadot på TV2 i morgen?

Gratulerer så mye med gevinsten.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:48   #62
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så masse med pengene. Håper dere får kost dere masse for dem, og reist på ferie.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:51   #63
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Gratulerer med pengene!

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:56   #64
Cathrine
Ser meg litt rundt

Cathrine sin avatar

Hvor: Nordland
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gratulerer så mye!!

Fulgte spent med jeg også.

Gammel 16-12-06, 20:57   #65
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med gevinsten Polkadot

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:03   #66
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer så mye med gevinsten!

Gammel 16-12-06, 21:06   #67
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer så mye med 160.000 kroner, det ble jo en bra deal da

Gammel 16-12-06, 21:16   #68
aba
Energirik

Hvor: Oslo
aba er litt kul
Standard

grattis med 160.000 kr!!!

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:21   #69
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med pengene, Polkadot

Gammel 16-12-06, 21:23   #70
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer! Jeg fulgte med.

Gammel 16-12-06, 21:25   #71
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med gevinsten!
Du var kjempeflink og så fin

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:32   #72
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Gratulerer!!! Kjempeinnsats, og en god deal til slutt.

Hvor mange ganger har du angret på at du ikke tok 270 000, eller gikk én runde til?

Gammel 16-12-06, 21:35   #73
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Grattis med 160.000 kr

Gammel 16-12-06, 21:37   #74
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med en god slump penger

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:26   #75
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

oi, tusen tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger! Det var utrolig rart å se seg selv på tv. Jeg syns selv at jeg så kjempeteit ut, he-he.

Meldinger har strømmet på, en alenepappa fra nord som ville sjekke meg opp, ha-ha.

Han kjæresten jeg hadde med i sofaen er ikke lenger kjæresten min, da.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:32   #76
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Grattis med 160.000 kr.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:51   #77
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

oi, tusen tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger! Det var utrolig rart å se seg selv på tv. Jeg syns selv at jeg så kjempeteit ut, he-he.

Meldinger har strømmet på, en alenepappa fra nord som ville sjekke meg opp, ha-ha.

Han kjæresten jeg hadde med i sofaen er ikke lenger kjæresten min, da.

Gratulerer med en bra slant.

Nordlendinger er kjekke vet du Du sjarmerte han i senk ser du.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 23:00   #78
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Grattulerer med premien.. du var kjempe flink. virket som du hadde FULL ro.. var programlederen like kjekk som han virker??

Er ikke kjæresten din sammen med deg lenger?? så dumt da.. han virket så søt da han sa at han gjerne ville reise å besøke familien til sønnen din.. hehe da smeltet jeg litt..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 23:58   #79
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer så masse med premien Polkadot, du var så sjarmerende!
Jeg kjente tårene i øynene flere ganger (litt PMS)
Blir dobbelt så morsomt å se på slike program, når en nesten kjenner noen bittelitte granne

Gratulerer igjen!

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:07   #80
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så mye med pengene, du var kjempesøt på skjermen!
Og god tur til Colombia - hvis det er det du velger å gjøre da.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.