Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

M2?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 17:52   #401
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: M2?

Var det noen som kalte meg dum her nå?

Gammel 17-03-09, 17:53   #402
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Var det noen som kalte meg dum her nå?

Det skal du ikke bry det søte, lille hodet ditt med.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:55   #403
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sovet. Dere bruker mange ord.

Gammel 17-03-09, 18:35   #404
Kneazle
Passiv

Standard

Hva er Mayflower, og hvordan ser jeg hvor mange blogger jeg (ikke) har tilgang til? Og :lat:

Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:31   #405
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hva er Mayflower, og hvordan ser jeg hvor mange blogger jeg (ikke) har tilgang til? Og :lat:

Det skjønner ikke jeg heller. :domm:

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:41   #406
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Det jeg har gjort, som sikkert ikke er den lureste måten, er å trykke på antallet blogger totalt, for tiden 142. Da kommer de du har mulighet til å se opp. Setter du pilen ned på den siste sideviseren ser du hvor mange det er i alt. Så trekker du fra. Jeg kan se 79. 142 - 79 = 63. Og jeg tar gjerne i mot tilgang på alle de resterende 63 her og nå.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:48   #407
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mayflower er vel et begrep brukt for de hundre første som entret FP? Jf. denne tråden.

Gammel 17-03-09, 20:23   #408
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes bloggene er sppenende. Så spennende at jeg stort sett stikker innom der før jeg entrer forumet. Jeg følger hovedsakelig med på sidelinjen og har ikke tilgang til så mange blogger. Det er litt vrient å skulle plutselig dukke opp f.eks. i Tåttis Thesalong sammen med alle de andre som virker så hjemme. Men etter helgens Twistorgie der inne, har jeg bestemt meg for å krype ut av skallet.
I morgen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:25   #409
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg synes bloggene er sppenende. Så spennende at jeg stort sett stikker innom der før jeg entrer forumet. Jeg følger hovedsakelig med på sidelinjen og har ikke tilgang til så mange blogger. Det er litt vrient å skulle plutselig dukke opp f.eks. i Tåttis Thesalong sammen med alle de andre som virker så hjemme. Men etter helgens Twistorgie der inne, har jeg bestemt meg for å krype ut av skallet.
I morgen.

Nå har du tilgang til kokosbloggen! Vil du gi meg tilgang til din blogg?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:29   #410
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan funker dette med blogg?
Hvor finner jeg nye innlegg?
Jeg har funnet ut hvordan jeg kan skrive selv, men ikke mer enn det.

Gammel 17-03-09, 20:32   #411
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg er litt overrasket over å se at du ikke har blogg.

Gammel 17-03-09, 20:32   #412
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå har du tilgang til kokosbloggen! Vil du gi meg tilgang til din blogg?

Min er ikke så fryktelig interessant, men nå har du hvertfall tilgang.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:35   #413
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Hvordan funker dette med blogg?
Hvor finner jeg nye innlegg?
Jeg har funnet ut hvordan jeg kan skrive selv, men ikke mer enn det.

Jeg fant, jeg fant!
Nok å drive med noen kvelder nå ja.

Gammel 17-03-09, 20:39   #414
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg har nok langt igjen til M2.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:41   #415
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg fant, jeg fant!
Nok å drive med noen kvelder nå ja.

Hva?! Får jeg ikke se bloggen din, Blåbær?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:43   #416
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva?! Får jeg ikke se bloggen din, Blåbær?

Den kan du få, men hvordan var det en gjorde det?
Guu, jeg føler meg blånn!

Gammel 17-03-09, 20:44   #417
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

@kokosbolle: Du får se min, asså.

Gammel 17-03-09, 20:44   #418
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

96 blogger jeg ikke kan se.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:47   #419
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg synes bloggene er sppenende. Så spennende at jeg stort sett stikker innom der før jeg entrer forumet.

Jeg tilbringer også betraktelig mer tid i Bloggorama enn i forumet. Velkommen innom, Knerten!

Gammel 17-03-09, 20:48   #420
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er litt overrasket over å se at du ikke har blogg.

Jeg trives i Bloggorama, men snylter foreløpig bare på den moroa dere lager. Men jeg skal opprette min egen, altså. Etter eksamen. Og selv om jeg har fått innpass i ganske mange Fine Blogger , har jeg oppdaget at det er endel potensielt interessante jeg ikke har tilgang til. ()

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.