|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utakknemlig krekDet føler jeg meg som nå. |
![]() |
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Utakknemlig krekHuff da, kan du ikke lage litt da, uten at noen merker det ?
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Utakknemlig krekEr det krumkaker?
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Utakknemlig krekGi dem til småfuglene og bak dine egne! |
![]() |
![]() |
#5 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utakknemlig krekBak dine egne også du. |
![]() |
![]() |
#6 |
I farta!!
|
![]() Sv: Utakknemlig krekUff så kjedelig, skjønner dilemmaet. Du kunne ikke hatt enda flere da så du kan lage noen selv og?
Slik ser de ut, men ulike variasjoner |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Utakknemlig krekKaste dem er jo for ille, men du kan jo lage en ekstra porsjon, og erklære at i år blir det bare rosettbakkels. |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Utakknemlig krek
Åh, slike har jeg ikke sett før. De var stilige. Kan tenke meg det blir litt mye med en ekstra porsjon med slike dersom du har motatt en stor boks med slike da ... |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
Hvor: Barteby
![]() Sv: Utakknemlig krekTakk for "medfølelse" . Det er litt spesielle og sære kaker. Jeg spiser jo ikke uansett, og mannen er heller ingen kakespiser. |
![]() |
![]() |
#11 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utakknemlig krekLag en porsjon og gi bort i venninnejulegaver eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
![]() Sv: Utakknemlig kreksaa synd da. kan ikke du ta en prat med henne og foreslaa at neste aar slaar dere dere sammen og lager rosettebakels sammen? det kan jo hende de er yndlings baksten hennes ogsaa?jeg elsker rosettebakkels og har arvet jern etter min mormor med to forskjellige "hoder" en som ser ut som paa bildet og en som er mye mer komplisert og elegant. jeg synes selv den mer kompliserte er penere og faar massse komplimenter paa hvoe fine kaker jeg har (i england er de helt over seg over at jeg i det hele tatt gidder)jeg forstaar derfor godt skuffelsen din over at du ikke faar brukt det fine jernet ditt.ta en prat med henne aa si at selv om du er takknemlig for tanken saa hadde du gledd deg veldig til aa bake dem selv med ditt eget gamle jern. (legg paa litt tjukt om hvor mye du hadde gledd deg) |
![]() |
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Utakknemlig krekOg så leser jeg hele tråden etter at jeg har postet innlegg. Da finner jeg fint bilde.... Ja ja, om du vil kan du sende kakene til meg. De ser gode ut, g her har vi laget 2 sorter til jul.....
#19 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Utakknemlig krekÅ jeg ville bakt selv ja. Sikkert nok av kakehungrige rundt omkring som hjelper deg å konsumere |
![]() |
![]() |
|
|