|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ulltøy om sommeren?Så rart at det er så blandede erfaringer rundt det å ha lammeskinn i vogna. Vårt lammeskinn var ikke engang varmt å ta på da sola sto rett på det, virker som det regulerte varmen veldig bra. Og hun ble overhodet ikke svett på ryggen selv om det var 35 grader i skyggen. Det er tydeligvis forskjell på disse skinnene.
|
|
|
#25 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Ulltøy om sommeren?Her bruker ingen ull på sommeren. Når det blir mer enn 5-10 grader ute så fungerer ikke ull på noen her i huset, det blir for varmt. Lillemann på 7 mnd må jeg snart slutte med ull til for sesongen, han blir så varm. Lammeskinn i vogna har jeg prøvd til to av ungene om sommeren med det resultat at ungene er klissvåte.
|
|
|
#26 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ulltøy om sommeren?Ungen er såpass liten og har ikke opplevd noen sommer enda, men her vi bor er det bikkjekaldt om sommeren så at jeg tar på han en tynn ullbody/strømpebukse er ikke helt utenkelig. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ulltøy om sommeren?Det hender LilleVenn bruker ull/silke undertrøye på sommerstid, men ikke om det er varmt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Metallica!!
|
Sv: Ulltøy om sommeren?Nei til både ullskinn og ullklær om sommeren.
|
|
|
#29 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Ulltøy om sommeren?Vi bruker ikke ullklær på sommeren, det blir for varmt. |
|
|
|
![]() |
|
|