|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vårjakke til seksåringTil hva slags bruk? En teknisk jakke av noe slag, eller noe penere?
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til seksåringMe har brukt softshelljakker frå Skogstad.
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vårjakke til seksåringJeg har kjøpt en allværsjakke som er vann- og vindtett. Mange fine rundtomkring nå, men jeg endte med en lilla på H&M faktisk. Har sett mange fine både fra Name It, Reflex, Lindex, Skogstad o.l. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til seksåringMin seksåring har ei kjempegod jakke fra Stormberg som vi kjøpte i fjor.
|
|
|
#11 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vårjakke til seksåringJentene mine bruker allværsjakker nå - minstemor har Skogstad-jakke og eldstejenta har Stormberg. Softshelljakkene blir nok ikke brukt på skolen før etter påske, tenker jeg
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vårjakke til seksåringProblemet no er at det er kaldt når ho går på skulen, men det blir ganske varmt frå midt på dagen. Sende ho i dunjakke i dag tidleg og ho var kokt da ho kom heim. På sånne dagar trur eg det vil vere smartast å sende ho i softshelljakke med tynn fleece under. Da kan ho regulere sjølv.
|
|
|
#13 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til seksåringJeg har kjøpt softshell fra Name-it til våre fire - matchende.
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vårjakke til seksåringJeg skal kjøpe HH shelter til Iben. Ellers er vårjakkene til Miniature fine.
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til seksåringHadde Bergans softshell til begge i fjor og de ble myye brukt. Minste må ha ny i år, maser stadig - for den jakka var hun så glad i |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til seksåringStoresøster og Lillebror har fått et par anorakker fra Minymo. De er vindtette, men bare vannavstøtende. Finnes i mange fine farger, og har en god hette. Sist redigert av ponna : 21-03-09 kl 13:07. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til seksåringVi har Bergans Dermizax jakke til dårlig vær. Da bruker vi fleece eller ull under når det er kaldt. Ellers har vi softshell, men synes lett de blir klamme. |
|
|
|
![]() |
|
|