|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det spillekveld og det er guttungens tur til å velge spill. |
|
|
|
|
#143 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En lapp som det stod at vi skulle lage julegodt i dag og det har vi gjort. |
|
|
|
|
#144 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk poden åpne sjokkiskalenderen han har hos mormor og morfar.
|
|
#145 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En mini-pose med gelefigurer til begge jentene i dag
|
|
#146 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk storebror truse med Lynet Mcqueen. Det er det største gliset jeg har sett så langt i kalenderhistorien i hvert fall.
|
|
#147 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk alle 3 Smarties nisse (sjokoladenisse med smp smarties inni)
|
|
#148 |
|
Borte
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det en pose med rosa perler. Rart hvordan julenissen (som har kommet med kalenderpakkene) vet at Vesla var tom for akkurat de rosa perlene.
|
|
#149 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det en lapp med at vi skal spille spill når han kommer hjem fra skolen i dag, noe han ble strålende fornøyd med. |
|
|
|
|
#150 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Hårspenner og to figurer til julekrybba. |
|
|
|
|
#151 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
SÅ herlig!
Selvfølgelig, jeg kan godt være litt kry med deg også, for jeg er imponert. |
|
|
|
|
#152 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Sjokoladegullpenger.
|
|
#153 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eivind fikk flere doktorleker og mannen fikk dårlig samvittighet - han hadde glemt gave til meg i dag. Jeg venter i spenning på dårlig-samvittighetsgave
|
|
#154 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Puslespillbrikke til tinkelitens store brett med ca 27 kjøretøy, i dag som i går og dagen før der - en brikke for hver dag. Tror han fikk fly i dag. Han er storfornøyd og finner ut hvor brikken passer, nesten helt selv.
|
|
#155 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk ungene hver sin tannkremtube - Istid 2-tannkrem.
|
|
#158 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk lillebror Lynet Mcqueen-bil, og storebror fikk sheriffbilen. Han var om mulig mer fornøyd i dag enn i går.
|
|
#159 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Julekrybba fylles opp, nå mangler bare en fire-fem vesentlige rolleinnhavere der |
|
|
|
|
#160 |
|
Borte
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det den siste bokstaven i navnet til Vesla, så nå har hun hele navnet sitt.
![]() |
|
|