Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var det i kalenderen i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 16:10   #141
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

I dag var det spillekveld og det er guttungens tur til å velge spill.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 19:24   #142
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kinderegg i dag.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 19:42   #143
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En lapp som det stod at vi skulle lage julegodt i dag og det har vi gjort.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 19:45   #144
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag fikk poden åpne sjokkiskalenderen han har hos mormor og morfar.
Det skal jammen ikke mye sjokkis til før ungen blir kokko.

Gammel 17-12-06, 19:51   #145
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En mini-pose med gelefigurer til begge jentene i dag

Gammel 17-12-06, 22:28   #146
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag fikk storebror truse med Lynet Mcqueen. Det er det største gliset jeg har sett så langt i kalenderhistorien i hvert fall.

Lillebror var fornøyd han også, han fikk en sjørøverlegomann.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 22:40   #147
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

I dag fikk alle 3 Smarties nisse (sjokoladenisse med smp smarties inni)

Morgen dagens gave har de fått vite hva er. Da reiser jeg med de på svipptur til Danmark (mine foreldre skal også være med, og gubben skal være hjemme for han kunen ikke ta fri) Har brukt gavekort foreldrene mine har fått på Colorline så vi betalte 150,- for alle sammen.
(hadde tilsvarende gave i fjor også, men da med gratisbiletter på Stena Line og med gubben og uten mine foreldre)
Men de får en ekstra gave i morgen, men den er fra mine foreldre.
Siden jeg nå har blitt arbeidsledig tok de litt (ikke bare litt heller) av og hver av ungene får 500,- hver til å kjøpe seg julegodt og litt ting og tang på båten.
(det blir ikke julegodt for mye av den summen om eg får bestemme, og det får jegjo da)

Gammel 18-12-06, 08:59   #148
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag var det en pose med rosa perler. Rart hvordan julenissen (som har kommet med kalenderpakkene) vet at Vesla var tom for akkurat de rosa perlene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 09:03   #149
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag var det en lapp med at vi skal spille spill når han kommer hjem fra skolen i dag, noe han ble strålende fornøyd med.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 14:22   #150
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hårspenner og to figurer til julekrybba.

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 14:30   #151
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

For noen 2 år siden, da storesøster gikk i første klasse, laget hun en hel kalender til meg. Lapper med "Jeg er glad i deg" "Du er snill" og sånn, innpakket i filt. *smelt*

SÅ herlig!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er lov å være litt kry av toåringer som klarer vanlige puslespill vel?

Selvfølgelig, jeg kan godt være litt kry med deg også, for jeg er imponert.

----

I dag var det en liten boks fra Didl med hank, med to røde hjemmelagde marsipankuler oppi. (Marsipankulene var HP sin idè, for han mente han ville kommentere at den var tom, men poden var faktisk helt fornøyd med boksen han. Men han ble jo ekstra glad når han oppdaget at det faktisk var noe oppi også. ).

DM er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 14:33   #152
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Sjokoladegullpenger.

Gammel 18-12-06, 15:00   #153
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Eivind fikk flere doktorleker og mannen fikk dårlig samvittighet - han hadde glemt gave til meg i dag. Jeg venter i spenning på dårlig-samvittighetsgave

Gammel 18-12-06, 15:27   #154
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Puslespillbrikke til tinkelitens store brett med ca 27 kjøretøy, i dag som i går og dagen før der - en brikke for hver dag. Tror han fikk fly i dag. Han er storfornøyd og finner ut hvor brikken passer, nesten helt selv.

tink er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 15:39   #155
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

I dag fikk ungene hver sin tannkremtube - Istid 2-tannkrem. Jeg har aldri før kjøpt barnetannkrem til dem; de bruker samme Colgate som jeg. Så dette var stor stas. Så stor at frøkna spanderte på mamma også, under tvang (tannkremen var på tannbørsten før jeg fikk sukk for meg). Fy flate altså, det er noe av det verste jeg har smakt, og ikke følte jeg at tennene ble reine heller! :urk:

Ungene var visst heller ikke overbegeistra, for de erklærte begge to at denne kunne være til morratannpussen, og så kan den røde, vanlige være til kveldspussen.

Gammel 18-12-06, 17:02   #156
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg venter i spenning på dårlig-samvittighetsgave

De er vel ofte de beste

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 18:56   #157
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

en tiger i dag..
Nå har bare vi en igjen vi .. *kremt* ..
Spørs om jeg fyller på.. hun er ikke så gammel at hun forstår dette likevel.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 22:32   #158
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag fikk lillebror Lynet Mcqueen-bil, og storebror fikk sheriffbilen. Han var om mulig mer fornøyd i dag enn i går.
Lurer på hvordan det blir på julaften jeg...

TGM er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 23:59   #159
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Julekrybba fylles opp, nå mangler bare en fire-fem vesentlige rolleinnhavere der

emm er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 09:44   #160
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag var det den siste bokstaven i navnet til Vesla, så nå har hun hele navnet sitt.
Hun syns det er mest stas at nissen vet hva hun heter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.