|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trolldressen holder ikke målI hele fjor brukte vi trolldress med fast for (rampetroll) og den var totalt uten slitasje da sesongen var over. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Trolldressen holder ikke målKlag. |
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Trolldressen holder ikke målHar brukt Troll classic til begge guttene i flere år, og yngste arver av eldste uten at det enda er mulig å se noe slitasje på noen av dressene.
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Sv: Trolldressen holder ikke målJa fader altså. Det var jo på is og litt leire, såpass må den da tåle. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Trolldressen holder ikke målÆsj, så kjipt - send en klage! Jeg kjøpte vår aller første trolldress for et par timer siden, så nå ble jeg litt
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen holder ikke målJeg er for første gang misfornøyd med Trolldressen. Vi har mistet knapper og en strikk etter kun kort tids bruk. Hetta er også festet på en helt meningsløs måte. De eldre modellene har vært bedre.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Trolldressen holder ikke målKan dessverre ikke hjelpe deg, men vil bare inn her og uttrykke min skuffelse over at Ticket-klærne også suger! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
MORMOR
Sv: Trolldressen holder ikke mål
:hyler: Og jeg som har kjøpt Ticket for neste sesong. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Sv: Trolldressen holder ikke målJeg har skrekkelig dårlig erfaring med å klage på Troll-produkter. De svarer rett og slett ikke på mail. Da butikken jeg kjøpte produktet hos reklamerte for meg ringte dem fikk de bare beskjed om at det produktet var gått ut av produksjon ...
|
|
|
#12 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Trolldressen holder ikke målVille definitivt ha klaget! Har selv klaget på Troll dress, pga at reflekshalen på vårdressen løsnet etter første vask. Kontaktet nettbutikken jeg hadde kjøpt den hos, og etter kort tid, fikk jeg beskjed om å sende dressen til Aclima. Det samme skjedde med den nye dressen, til og med før jeg rakk å vaske dressen. Da fikk jeg bytte i ett regnsett i stedet. Så har bare positive erfaringer derfra. Ingen krangling...... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Trolldressen holder ikke mål
Da tror jeg Hyacint har vært uheldig, for jeg har hatt mange Ticketdresser, og aldri vært misfornøyd. |
|
|
|
#14 |
|
superbruker
|
Sv: Trolldressen holder ikke målJeg har samme erfaring med Troll. Jeg klagde men fikk ikke gjennomslag for klagen. Jeg var så sint at jeg kokte. Etter min erfaring tåler ikke Troll-dresser å brukes er barnehagedag med masse snø uten at det går hull på den. Kjøpte hver sin dress jentene en gang og jeg kommer aldri mer å kjøpe Troll.
|
|
|
#16 |
|
MORMOR
Sv: Trolldressen holder ikke målJeg har tatt bilder av dressen, tenkte å sende med i mail til Troll. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Trolldressen holder ikke målVille sendt bilder av begge dressene til Troll. Så ser de at det ikke er dere som har gjort noe feil iallefall |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen holder ikke målFølger spent med Nin, på hva som skjer.
|
|
|
|
#19 |
|
MORMOR
Sv: Trolldressen holder ikke målJeg har vært i Oslo i hele dag, ikke fått sendt avgårde mail. Jeg skal sende dem en mail i morgen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trademark: Imperfection
Sv: Trolldressen holder ikke målJeg er også midt i en Trollreklamasjon. Vår dress har rett og slett raknet i sømmen i rumpen. Dressen har vært brukt siden i høst, er i utmerket stand, men i rumpa har den altså nå raknet i sømmen.
|
![]() |
|
|