Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-09, 11:04   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sykkelvogn

Vi skal kjøpe sykkelvogn som blant annet skal brukes til levering/henting av en fireåring og en ettåring i barnehage. Jeg kunne dessuten godt tenke meg noe som kunne brukes som sovevogn i barnehagen de dagene jeg bruker sykkel til levering, da alternativet er å skaffe en sovevogn som må stå i barnehagen.

Er det noen som har noen gode tips til hvilke vogner som finnes på markedet?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 11:06   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelvogn

Jeg tror ikke jeg har sett noen sykkelvogner hvor man kan legge ned ryggen.

Gammel 30-03-09, 11:13   #3
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har Nordic Cab sykkelvogn (helårs sport), og dette er den eneste sykkelvognen jeg vet om hvor man kan legge ryggen helt ned. Vognen er dyr, men verdt hver krone - gleder meg til å bruke den som pulk i påsken og til å kunne bruke den igjen som sykkelvogn etterpå.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 12:48   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ang prisen på Nordic Cab: den er såpass ny, at de som har kjøpt den (2007, 2008, eller 2009-modell) ikke har begynt å selge den enda. Jeg tror ikke jeg har sett flere enn totalt 4 stk til salgs på Finn.no, og da var to av de mine. Jeg måtte jo selge de gamle, og kjøpte meg splitters nye modeller istedenfor. ? Jada.

Alså , poenget mitt er, at hvis du kjøper sånn så nå får du nok lett solgt den for en grei pris om noen år hvis du evt ikke trenger den mer.

Gammel 30-03-09, 12:59   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i hvert fall ikke noe poeng å kjøpe de billigste, den på Coop Obs!-tilbudet tåler bare 14 kg.

Gammel 30-03-09, 13:24   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke helt sikker på at jeg får med meg mannen på en Nordic Cab, siden den er såpass dyr og vi ikke har behov for pulkfunksjonen. Er det virkelig den eneste sykkelvognen hvor man kan legge ned ryggen?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:33   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg veit ikkje kva modell eller slikt det var, men biltema hadde ei sykkelvogn inne no. Den meiner eg tålte nokre kilo.

Gammel 30-03-09, 14:57   #8
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg får med meg mannen på en Nordic Cab, siden den er såpass dyr og vi ikke har behov for pulkfunksjonen. Er det virkelig den eneste sykkelvognen hvor man kan legge ned ryggen?

Nordic-Cab finnes i alle varianter. Du trenger ikke kjøpe med pulkfunksjonen og da blir det billigere.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.