Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Svart treningsmatte/krabbematte til baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-09, 12:05   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svart treningsmatte/krabbematte til baby

Jeg har lyst på en svart treningsmatte som jentungen kan ligge på siden gulvet er så glatt. Hvor får jeg tak i sånt? Er alle merker ok å bruke til baby? (husker noe om ftalater osv men vet ikke om dette er retta opp i?)

Noen som har å selge her så send meg en PM.

Gammel 30-03-09, 12:09   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svart treningsmatte/krabbematte til baby

Jeg har en rød Airex-matte som vi bruker masse og er utrolig fornøyd med. Det er liksom Lillesøsters plass på gulvet. Den ble i sin tid kjøpt i treningsøyemed.

Det var noe med ftalater, så jeg lot henne alltid ligge oppå et teppe da hun var mindre og gnurte fjeset ned i matta. Det gjør hun ikke lenger, så nå ligger hun rett på. Perfekt for å øve seg i krabbestilling. Hun gynger i vei på alle fire.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 12:13   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en mørkeblå matte jeg har kjøpt på en barneutstyrsbutikk. De er ftalat-frie, og veldig ok synes jeg. De finnes ikke i helsort, men i sort med rød eller grønn på den ene siden. Ellers er de man får på xxl ftalatfri (men ikke sorte). Airex-mattene inneholder ftalater, men er vel kanskje de beste kvalitetsmessig.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:29   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har en mørkeblå matte jeg har kjøpt på en barneutstyrsbutikk. De er ftalat-frie, og veldig ok synes jeg. De finnes ikke i helsort, men i sort med rød eller grønn på den ene siden. Ellers er de man får på xxl ftalatfri (men ikke sorte). Airex-mattene inneholder ftalater, men er vel kanskje de beste kvalitetsmessig.

Aner du noe navn her? Eller hvilken barneutstyrsbutikk du har kjøpt i?

Gammel 30-03-09, 14:40   #5
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Vi har en krabbematte som er kjøpt på Nille, den er i puslebiter med tall på. Pusler matten sammen. Den liker Nora kjempe godt.

Gammel 30-03-09, 15:10   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Comfort and care air-mat. Kjøpt på barnas hus, ca 700 kr.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 15:11   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi kjøpte vår som er sort på ene siden og gild grønn på den andre siden på Babyshop.

Gammel 30-03-09, 15:17   #8
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Takk for svar folkens. Da blir det nok matte snart ja.

Gammel 30-03-09, 20:34   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Min er grønn på en side og helsort på den andre.
Kjøpte den på Babyshop på Slependen.

Vi hadde Airex før, men solgte den grunnet advarslende om mykgjørere for plast. Vi vasker dem også ofte, så vi syntes det var greit å ha noe annet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.