Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvorfor selges ikke Clear Eyes lenger?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 10:54   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor selges ikke Clear Eyes lenger?

Jeg pleide å kjøpe det på Parfymelle for mange år siden, men de siste årene har det ikke vært i salg. De sier det ikke er lov!? Hvorfor? Må huske å kjøpe det når jeg reiser utenlands.

Gammel 10-09-07, 10:58   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor selges ikke Clear Eyes lengere?

Er dette det samme som Eye-Lite?

http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/3132224.html

Gammel 10-09-07, 11:01   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje de selger det på apoteket da...?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:02   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det er den, ja! Nå vet jeg hvorfor i allefall. Den jeg har nå kjøpte jeg i Spania og den heter Clear Eyes. Jeg bruker den en gang i skuddåret når øynene er skikkelig skadeskutt ut (som i dag). Det må vel være greit å bruke den max 1 gang i mnd?

Gammel 10-09-07, 11:02   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det er den, ja! Nå vet jeg hvorfor i allefall. Den jeg har nå kjøpte jeg i Spania og den heter Clear Eyes. Jeg bruker den en gang i skuddåret når øynene er skikkelig skadeskutt ut (som i dag). Det må vel være greit å bruke den max 1 gang i mnd?

Høres ikke ut som overforbruk det.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:12   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har det gått an å få tak i ClearEyes i Norge, da? Jeg er en del plaget av røde øyne og brukte for noen år siden øyedråpene Spersallerg mot dette en sjelden gang. Det skal visst være en light-versjon av ClearEyes (fås reseptfritt på apoteket).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:17   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har det gått an å få tak i ClearEyes i Norge, da? Jeg er en del plaget av røde øyne og brukte for noen år siden øyedråpene Spersallerg mot dette en sjelden gang. Det skal visst være en light-versjon av ClearEyes (fås reseptfritt på apoteket).

Jeg kjøpte Eye-Lite på Parfymelle for noen år tilbake. Husker man måtte spørre etter de. De var bak disk og ble solgt litt skjult. Nå skjønner jeg jo hvorfor.

Gammel 01-04-09, 15:51   #8
Inis08
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
Inis08 har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Sv: Hvorfor selges ikke Clear Eyes lenger?

Det blir solgt her ; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16847620

Inis08 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 16:45   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inis08, her.

Det blir solgt her ; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16847620

Hvorfor er annonsen avvist?

Gammel 01-04-09, 16:56   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Fordi det ikke er lov å selge i Norge, kanskje?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 16:59   #11
Inis08
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
Inis08 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Men de selger fordet Bare å trykke på "Send Epost" og høre...

Inis08 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 17:15   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes fishy ut.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 17:20   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så sikker på om det var smart å reklamere i denne tråden.

Gammel 01-04-09, 17:44   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er ikke så sikker på om det var smart å reklamere i denne tråden.

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 19:20   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I all verden! Det er en ganske graverende overtredelse å selge legemidler utenfor apotek i Norge uten spesiell tillatelse. Dette er vel i tillegg et legemiddel som ikke har markedsførinstillatelse, så vidt meg bekjent? Jeg er ganske sikker på at Statens legemiddelverk vil være ganske interessert i den leverandøren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 02:21   #16
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg forbinder ClearEyes med en dokumentar jeg så om hagefesten til Aschehoug. Der fulgte de Anne B. Ragde og Unni Lindell i forberedelsen til hagefesten. Bestiser som der er, gikk de rundt og drakk champagne og kledte/sminket seg før festen. Anne B. Ragde dryppet øynene sine og meddelte entusiastisk " åh! æ bærre æælske ClearEyes!!"

Gammel 05-04-09, 01:11   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Fordi jeg, og muligens flere andre, rapporterte den på Finn?

Gammel 05-04-09, 01:27   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Fordi jeg, og muligens flere andre, rapporterte den på Finn?

Så bra.

Gammel 05-04-09, 04:25   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd, men så ikke noe forskjell.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.