Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan er vårjakkene fra PoP?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 16:35   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hvordan er vårjakkene fra PoP?

Vurderer å få sambo til å stikke innom å kjøpe da han er i Oslo, mener å ha hørt at de skal være ganske gode.
Erfaringer?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 16:42   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er vårjakkene fra PoP?

Vi har hatt vindjakke fra Polarn o. Pyret og den var kjempebra! Utrolig god kvalitet, og det eneste som ble slitt etter daglig barnehagebruk var refleksene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 17:08   #3
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Kjempefornøyd med den vi har ihvertfall. Den er så lett og virker som den puster godt. Pluss at den kommer i veldig fine farger, synes jeg da

Gammel 06-04-09, 18:29   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Er på andre runden nå, har snart 2-åring, jakkene er kjempegode!
Anbefales sterkt.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 19:18   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig gode. Jeg liker også fleesejakkene som er vindtette og ørlite vannavvisende. Pop puster etter min mening bedre enn både reimatec og troll.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:42   #6
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Elsker Po.p. . . .

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 12:29   #7
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Veldig gode. Jeg liker også fleesejakkene som er vindtette og ørlite vannavvisende. Pop puster etter min mening bedre enn både reimatec og troll.

Mine barn har sånne og må innrømme at den til babyen min som bruker str 68 er litt "stiv" (lang i halspartiet og i armene), men kjøpte den fordi den er vindtett. Veldig kjekt. Er den vanntett også? Vannavstøtelig (eller hva det heter) kanskje? Sønnen min på 3 år er på sin andre fleecejakke fra PoP og til ham er vi enda mer fornøyd med den

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 12:43   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Veldig godt fornøyd med PO.P - vi bruker omtrent bare dette yttertøyet, i tillegg til Reima.

Gammel 20-04-09, 14:54   #9
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Vi er også veldig fornøyd med jakken fra Po.P.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.