Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nettbutikk - klær for både små og store

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 20:31   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Nettbutikk - klær for både små og store

Jeg husker jeg skrev om denne nettbutikken før, men synes i grunn den har blitt bedre nå. En god del "ræl" enda synes jeg... men også en del fint!

www.fess.no

De har ikke bare klær for store damer, men også normale størrelser. Synes det Peppercorn merket har mye fint. Ellers er jeg fornøyd med noen av klærne fra merket Evita for oss store. Samt Veto.

De har også sånn "shape" ting.. som holder inn litt både her og der.

Jeg kjøpte meg nettopp en kjole der, på tilbud. Håper den blir ok til sommeren.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 20:35   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk - klær for både små og store

Denne kjolen var litt søt..

Denne og.

Denne er fra merket Evita, og går opp til str 52.

Gammel 06-04-09, 20:38   #3
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker veldig godt Peppercorn-klær! De har god passform for den som ikke er så tynn.

Gammel 06-04-09, 20:42   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var en del fine ting der, men det var uoversiktlig..

Skulle hatt noen kortermede bluser og topper, men det var ikke lett å finne når alt lå under overdeler gitt.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 20:43   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Var en del fine ting der, men det var uoversiktlig..

Skulle hatt noen kortermede bluser og topper, men det var ikke lett å finne når alt lå under overdeler gitt.

Ja, enig der.
Mange sider å bla igjennom også.
Men men. Om man finner noe fint kan det være verdt det..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.