|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva skal dere ha til middag i påsken?Sitter her med handlelisten og er helt tom i hodet. Lammelår er vel obligatorisk, men det tror jeg vi får hos svigers en av dagene. Har fått et stooort stykke fersk parmesan av svigerfar så i morgen tenker jeg vi lager glitters parmesankylling.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Ingen planer foreløbig utover at vi skal ha dette en av dagene på Color Magic: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Jeg skal lage ribbe |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Skal vi se, jeg har så langt planlagt: Kalvestek, og kalkunbryst. Utover det vet jeg ikke helt. Skal spise middag hos foreldrene mine langfredag, og på påskeaften får vi gjester. Da blir det kalkunbryst.
|
|
|
|
#5 |
|
Unik
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Eg har planlagt steik ein dag og lammelår ein annan. Og kylling ein tredje.
|
|
|
#6 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Nå får vi kanskje middagsgjester i morgen også.. Hmm hva skal jeg da finne på.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Har ikke begynt å tenke så langt ennå. Men, burde kanskje gjøre det.
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Antar det blir vanlige hverdagsmiddager, samt fredagspizza her. Og forhåpentligvis kalkun hos svigers på søndag. Det er tradisjon.
|
|
|
|
#9 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Her er det ikke planlagt noe som helst, tar det etter hva nesa mi føler for dag etter dag tenker jeg. En dag blir det nok "potetgullmiddag" eller nachos som vi vanlige dødelige kaller det.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Blir nok hverdags her også ja. Må tømme fryser og skuffer nå før vi flytter til svigers. Må ut og handle nå siden vi skal være på lekeland med ungene i hele morgen.
|
|
|
#11 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Vi skal ha |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Har ikke planlagt noe enda, annet enn at i dag er vi invitert på middag hos ett vennepar. Resten av påsken blir vel som ellers. Ingen tradisjoner for middager der.
|
|
|
#13 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Vi har besøk av svigers hele påsken, og de er veldig tradisjonelle i matveien så her må vi ha "skikkelige" middager hver dag.
|
|
|
#14 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?
|
|
|
#16 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Her blir det lammelår i morgen. Så kjøper jeg koteletter i dag som vi skal ha en annen dag, og grillpølser for grilling ute på tur
|
|
|
#17 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?
Dette er vel en selvmotsigelse? Sist redigert av banana : 07-04-09 kl 16:46. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Lammestek på første påskedag, og helstekt kylling på skjærtorsdag. En dag må det også bli Mandarins påskekyllingform med chevre. Den er fantastisk! Lasagne er også planlagt for en regnværsdag, hvor jeg har godt med tid til å kokkelere. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?I morgen får vi gjester, så da blir det lammelår. Ellers blir det nok mest hverdagsmat.
|
|
|
#20 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva skal dere ha til middag i påsken?Jeg regner med at vi spiser hos foreldrene mine noen av dagene. Torsdag samles hele familien, da blir det lapskaus, for vi er mange. Ellers har jeg handlet inn vanlig mat for de dagene jeg må stå for middagen, type fiskegrateng, taco o.l.
|
![]() |
|
|