Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-09, 16:24   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?

Nå er jeg så lei av vårt gammel kompakt kamera, så det er på tide med et nytt.
Liker å ta bilder, men er veldig amatør. Lite peil for å si det sånn.

Har sett litt rundt og lurte da litt på dette, FujiFilm FinePix F100FD.

Vil ha noe som reagerer forholdsvis raskt, tar bra bilder og har god leve tid på batteriet.

Pris 2-3000kr.

Kjøpte forresten etter anbefalinger fra dere reflekskamera Nikon D40 til lillebror i komfirmasjons gave.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 16:37   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?

Vi har et par litt eldre varianter av FujiFilm FinePix, og har bare gode erfaringer. Kameraene er lynkjappe, og tar veldig gode bilder, selv i dårlig lys. Anbefales!

Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 01:35   #3
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?

Jeg har sett at Fujifilm sitt finepix f60fd har fått veldig gode kritikker, og tenkte å kjøpe det. F100fd høres i mine amatørører enda bedre ut. 100 må da være bedre enn 60??

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 09:33   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har Fujifilm S3000 (noen år gammelt) og det er helt ok.
Ikke noe tull og enkelt i bruk.
Skulle bare tatt meg tid til å lære alt skikkelig ...

Gammel 14-04-09, 19:38   #5
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Da kjøpte jeg et FujiFilm FinePix F60FD.
Virker knall bra!!
Takk for alle svar.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.