|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?Nå er jeg så lei av vårt gammel kompakt kamera, så det er på tide med et nytt.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?Vi har et par litt eldre varianter av FujiFilm FinePix, og har bare gode erfaringer. Kameraene er lynkjappe, og tar veldig gode bilder, selv i dårlig lys. Anbefales! |
|
|
|
#3 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?Jeg har sett at Fujifilm sitt finepix f60fd har fått veldig gode kritikker, og tenkte å kjøpe det. F100fd høres i mine amatørører enda bedre ut. 100 må da være bedre enn 60?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?Jeg har Fujifilm S3000 (noen år gammelt) og det er helt ok.
|
|
|
#5 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FujiFilm FinePix F100FD, noen som kan si noe om dette? Eller anbefaler noe annet?Da kjøpte jeg et FujiFilm FinePix F60FD.
|
|
![]() |
|
|