|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Vokse legger selv, do or don't?Og hva slags voksekit (?) skal jeg i så fall kjøpe?
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Jeg vokser hjemme med litt av hvert, bruker mest kaldvoksen til Veet. Men jeg ville ikke gjort det hvis jeg ikke hadde fått gjort det i salong først. Jeg har tykke gjenstridige hår, og jeg hadde ikke sjangs til å få det til før hårsekkene var vant til å bli røsket ut med rota. Nå går det som en lek.
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Jeg vokser selv, og bruker også gjerne den rosa kaldvoksen til Veet. Før i tiden, da jeg hadde god tid, gikk jeg i salong. Det er myyye mindre pes å gjøre det hjemme. Det tar ti minutter, det gjør ikke vondt, og det koster lite. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Takk for svar!
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?http://www.titas.no/index.php?nr=90&idkategori=3
|
|
|
#7 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Har ikke gjort det hjemme noen gang. Jeg foretrekker å gjøre det i salong. De får skikkelig tak og kommer til bedre enn meg. Hvertfall nå som magen vokser :P
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Jeg har prøvd den der kaldvoksen til Veet, den rosa pakken. Det var en skuffende affære. Jeg mener bestemt at jeg gjorde alt riktig, men det var mye hår igjen da jeg hadde røsket flere ganger. Tror varmvoks er bedre, men det er nok verre å få til, og vondere. Det var hvertfall ikke særlig vondt med de kalde stripsene, men de tok jo fader ingenting.
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Takk for tips Mjau! Lurer på om jeg må bestille noe slikt?
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Ehh. Mjau: Hva trenger jeg egentlig?
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Og bør jeg kjøpe strips i pkn eller 100 meters rull?
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?
Supert! Da finner jeg frem.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Et spørsmål til Mjau: De rullevokspatronene kommer i forskjellige bredder, passer alle til rullevoksvarmerne?
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Jeg har prøvd både varm og kald voks. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
...we have cookies
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?HJeg har også testet voksing av leggene. Hjemmevarianten med kald og varm voks er testet, og varianten med å få det gjort på salong. Like idiotisk alt sammen! Leggene blir fine og glatte i noen få dager, og så kommer 'kvisene'. Av en eller annen grunn nekter hårene da å vokse ut på rett måte og dermed blir det betente hudsekker og hår som vokser innover, bortover og i alle fall ikke utover. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fjott
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Jeg har prøvd mange forskjellige typer voks til bruk hjemme. Likte best den fra veet som skal varmes opp og kan vaskes av med vann. Uansett, det er ikke noe jeg bruker mer. Voks er kliss og tidkrevende uansett. :datapunkt:
|
|
|
#19 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Jeg har prøvd begge deler, var rimelig fornøyd med varm voks. Men er man først en tøffing, er epilator mye enklere og rimeligere for benene. Varm voks er fortsatt favoritt på "de andre steder".
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vokse legger selv, do or don't?Hmm.. epilator altså? Det er ikke bare et torturredskap?
|
![]() |
|
|