|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Pent eller praktisk?I kveld har vi hatt to herlige diskusjoner i "heimen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pent eller praktisk?Vi er begge praktikere og han bryr seg enda mindre enn meg.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Pent eller praktisk?Jeg gjør ting selv uten å spørre eller diskutere først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Pent eller praktisk?Mannen min og jeg har temmelig lik smak når det gjelder design og interiør sånn at det går stort sett greit å holde seg til det som begge synes er pent. Men begge har absolutt vetorett og om en har sterke følelser for noe for en gangs skyld så pleier det å gå igjennom. Et langhåret raggteppe i burgunder og grønt som jeg hadde falt for gikk på den kontoen en gang.
![]() |
#10 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pent eller praktisk?Jeg er praktisk, og gudskjelov mannen også.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Pent eller praktisk?Jeg bestemmer noe og så blir det sånn. :tøffelektemann: |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Pent eller praktisk?Det jeg gidder å bry meg om trumfer jeg gjennom, det andre lar jeg han styre på som han vil med, så passer jeg på å presisere at det er HANS valg, når vi får besøk som ler av det. Da forstår han at mine forslag var best, og gjør om på ting.
![]() |
#13 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Pent eller praktisk?Jeg bestemmer. Hun monterer. Vetorett utelukkende dersom noe er vanskelig å montere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Pent eller praktisk?Jeg har etter alt for mye bruk og kast, kommet frem til at en ting må være både pen og praktisk for at den skal få plass hos meg. Stort sett er det mannen som monterer. Vi har gjensidig vetorett, men det er stort sett jeg som bestemmer fordi jeg har mest meninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Pent eller praktisk?Vi er som regel veldig enige, og har lik smak.
![]() |
#19 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Pent eller praktisk?Mannen sa det senest her om dagen at det er jeg som står for det interiøret.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Pent eller praktisk?Her har drømmeprinsen flyttet inn hos meg. Dermed bar huset lite preg av ham og mye av meg. For å veie opp det har vi pusset opp og endret på en del for å få ham inn i heimen han også. Diskusjoner om hvordan ting skal se ut har vi igrunnen hatt lite av. Det ser ut til at han liker det jeg liker, fir jeg føler ikke at jeg har gitt meg noe sted. |
![]() |
![]() |
|
|