|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
JanusVi har fått et sjenerøst gavekort på Janus-produkter (kr. 5000), og nå lurer jeg på hvordan det er lurt å bruke det. Hadde egentlig tenkt å kjøpe ullbodyer hos Nøstebarn, men det blir litt tøysete (sitat Pidamannen) når vi kan frotse i ull fra Janus. Noen som vil dele av sine erfaringer? |
|
|
|
#2 |
|
kamelkonsument
|
Sv: JanusEtter min mening er Janus' bodyer vel så bra som Nøstebarn sine. Og de tåler 40 grader (og en og annen 60 graders) i maskina. Heldige du som kan fråtse!
|
|
|
#3 |
|
trøtt
|
Sv: JanusHeldiggriser!
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JanusBodyene er greie, men longsene synes jeg det blir fort hull i, de er temmelig tynne, liker best de tykke fra Nøstebarn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: JanusJeg kjøpte regnbueull til lillebror i høst. Jakken har holdt seg fint og den har han brukt masse men buksen bare råtnet liksom - og det var før jul. Vasket de akkurat like mye også...
|
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JanusKrinkelulla er fantastisk. Hadde ikke hatt problem å brukt opp 5000,- på Janus-produkter. De har jo så mye til alle i familien
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: JanusOh, femtusen til Janus-produkter er jo bare drømmen!
|
|
|
#8 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: JanusSå heldig du er!
|
|
|
#10 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: JanusJeg har bodd i ullfrottédressen min i påsken. Fin både som inneantrekk og under gore-tex på skitur. Den er varm uten å være for tykk.
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Sv: JanusDe tykkeste longsene er gode. Ikke de stripete. Men de ensfargede. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
kamelkonsument
|
Sv: JanusJa, det finnes to ulike strømpebukser til barn fra Janus. Den ene er den tynne, med altfor slarkete passform og stor fot, den andre er en med mer stretch i, tjukkere i stoffet, og definitivt den beste strømpebuksa jeg har kommet over til barn.
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Sv: JanusDet finnes flere typer, Amidriel. Denne siste du viser her nå, gikk det hull på hos oss første gang vi brukte den og i butikken sa de at det hadde vært et problem. Vi bruker de som har samme passform som denne, men er litt tykkere. Finnes bare i ensfarget. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamelkonsument
|
Sv: JanusSå fint at det finnes flere varianter, apan.
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: Janus
Ja, men jeg tror den stripete er tynnere. Det kan godt hende de holder greit hos noen altså og at jeg fikk et "mandagseksemplar". Jeg hadde forøvrig ikke nølt med den stripete til en baby uansett... han jeg har hjemme får hull på både det ene og det andre. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: JanusJeg har spesielt likt bodyene til Janus. Ikke minst fordi vi fint har kunnet bruke bodyer som er mye større enn størrelsen barnet bruker og dermed i babyperioden før de begynner å slite på tøyet bruke samme sett med bodyer flere sesonger (og til flere barn).
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: JanusVi har nesten bare Janus-ull til poden. Og til meg selv, når jeg tenker meg om.
|
|
|
#19 |
|
Trøtt
|
Sv: JanusMini her har omtrent bare Janus-ull, og vi er spesielt godt fornoyd med jakke og bukser i ullfrotté og genserne i tynn ull.
|
|
|
#20 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JanusVet ikke hvor på Vestlandet du bor, men på Voss har de fabrikkutsalg. Der får du enda mer for gavekortet ditt. Jeg vet at jeg hadde fint klart å brukt det opp.
|
![]() |
|
|