|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Jeg er et kort, men stort timeglass som vil forenes og kles opp. Følger med i tråden. Sist redigert av Kaija : 12-04-09 kl 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Kjoler som denne er vel en bra greie. Det passer i grunn min figur perfekt, OM jeg får bort litt mage.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Maria Haukaas Storeng er jo flink til å få frem sin timeglassfigur med type 50talls kjoler..
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Kjoler har jeg også funnet på Oasis. De sitter som støpt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)La Redoute har jo sånn kroppstypegreie, der kroppstype 1 = timeglassfigur.
![]() |
#11 |
Einsam
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Mye fint her! Jeg sliter nok med å få tak i bukser med høyt liv, og gensere som har plass til store nok pupper |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Jeg har funnet ut at jeg tror jeg er timeglass. Tror.
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Det jeg tenker også. Må ha mer kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)Joika, du som kan sånt. Gidder du å se på facebook hva jeg er?
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)
Veldig fin, men mine pupper passer nok ikke inn i en slik topp.. alt for skrå cup.
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)
Ut i fra det jeg kan se.... hmmm. Får ikke sjekket helt om du har stor nok rumpe, men om den står si stil til frontpartiet, så vil jeg si ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|