Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Janus

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 22:04   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Janus

Regnbueseriens heldresser og jakker med glidelåser er supre og holder til flere barn. Ellers har det jo kommet mange fine modeller i Krinkelull, og bodier og strømpiker får man alltid bruk for.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 11:44   #22
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Ville du ha konkrete tips? Krinkelulla liker vi i hvert fall godt. Og ullstrømpebukser, med og uten striper. Og så har vi masse bodyer uten crewneck, og longs og sokker.

Konkrete tips er veldig kjekt. Men hva er crewneck?

Ellers har jeg notert meg at Janus har gode og mindre gode strømpebukser. Jeg har vært innom nettsiden deres, og ser at de har noen i ren merinoull, og noen i ull og polyamid. Er det de siste som er mest slitesterke, tror dere?

Gavekortet er myntet på barnet i magen, men tror kanskje jeg må unne meg den fine lilla ullpoloen likevel.

Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 11:56   #23
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ha ventet med å bruke opp gavekortet til jeg så at babyen faktisk tålte ull. Grunnen er egen erfaring og det er surt å sitte med mye pen ull og ikke kunne bruke den. Jentungen min tålte godt krinkelluen, men får eksem på håndledd og under knær om vi har ullbodier og longser/strømpebukser. Derimot går det bra om vi bruker ull som lag nr. 2, men ikke hver dag.

Gammel 13-04-09, 12:04   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blobben har atopisk eksem og kan ikke bruke ull rett på kroppen, dessverre, men med Frøkna brukte vi mye ullbodyer fra Janus.

Regnbueull heldressen i ullfrotté er fantastisk god, både som andrelag inni dressen og som kosedress på kalde dager.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 15:44   #25
Gammel bruker
Passiv

Standard

Da er kr. 5000 svidd av på Janus-ull. Enkel match.

Vi gikk for ullbodyer i alle størrelser, en del ullpysjer, litt krinkelull, litt prinseull og en dress i regnbueull. Ja, også litt strømper og strømpebukser. Super gave!

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 19:27   #26
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg svidde av 4000kr i vinter på janusull på krabaten.no.
-Ullsett til meg og et til mannen.
-To delt ullsett til lagnr 2 til meg.
-Ullsett til begge ungene.
-Todelt ullsett til lag nr 2 til begge ungene.
-8 par ullsokker. (2 par til hver)

Er super fornøyd med alt sammen. Alt er masse brukt og brukes enda.
Like pent. Er vel lillemann som har slitt sitt mest.
Kan trygt anbefale janus!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 19:49   #27
Left
Passiv

Standard

Både Krinkelull og Regnbueull er kjempedeilige plagg. Vi har en del annet undertøy fra Janus også, blåfjell og et som likner i koksgrått og gult. Er brukt masse i vinter og er akkurat like fint.
Janus er kjempebra. Jeg hadde kjøpt Krinkelull i mengder

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.