|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Høstferien med barnJeg har så smått begynt å tenke på høstferien (jada, jeg vet det er lenge til, men jeg er redd billettene blir for dyre hvis jeg venter).
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Høstferien med barnLegoland? Du kan kjøre dit selv på noen få timer og det er ikke så ille dyrt med hotell. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstferien med barn
Jeg synes Roma høres flott ut, og det er sikkert fint der på den tiden av året også, mai og oktober skal jo være de beste månedene å dra dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Høstferien med barnJeg synes du har fått for dyre billetter. Jeg fikk opp billetter fra 4500 for dere tre til Roma, søkte fra 5. oktober til 9. oktober. (Høstferien er ca da, ikke sant?) |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Høstferien med barnDet er noe muffens her. Jeg søker på både uka før og etter og får samme pris - rundt 4500 totalt. Da søker jeg mandag til fredag og to voksne og ett barn? |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Høstferien med barnRoma er visst et ekstremt dyrt sted å bo og være.
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Høstferien med barnRoma er en helt fantastisk by, er også en fin til å reise i oktober. Da er det sånn passe varmt. Ellers så kan jeg også anbefale Barcelona el Nice.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Høstferien med barnDet tar tid ja. Er derfor juleferien er under kartlegging alt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
![]() Sv: Høstferien med barnEr det noen som har vært i Paris som kan gi meg en pekepinn på hva et ok hotell (rent, trygt strøk, hyggelig) koster sånn cirka?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Høstferien med barnHar ikke bodd i byen, men det går tog fra Eurodisney og inn hele tiden. Og bor du ute på et av ED hotellene så har du inngang i parkene inkludert i hotellprisen. Hvis dere skal dit da. |
![]() |
![]() |
#11 |
Bare sær
![]() Sv: Høstferien med barnJeg hadde håpet å slippe Eurodisney. Tenker mer Eiffeltårnet, Notre Dame og sånt.
![]() |
|
|