Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kavat - første sko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 11:07   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kavat - første sko

Jeg skal til å kjøpe sko til tvillingene nå. De er 1,5 år, hun ene kan gå, hun andre lærer det nok snart. Jeg har sett litt på disse fra kavat:

De rosa er de fineste, men er de ok som førstesko? De hvite er fine de også, men litt mer upraktisk farge.

Har dere erfaringer med Kavat - gode/dårlige?

Gammel 14-04-09, 11:11   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kavat - første sko

jeg ville ikke ha hatt bårrelås som førstesko lukking. for enkelt å åpne sånn at skoen kan bli for stor å ustødig

Gammel 14-04-09, 11:17   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Honda.

Jeg har bare erfaring med Kavat-vintersko, men de hvite ser i alle fall veldig "riktige" ut som førstegangssko. (Personlig ville jeg valgt en annen farge, men det er jo rent kosmetisk.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 11:18   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glemte å skrive at erfaringen med Kavat vintersko (til ettåring) er svært god.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 11:19   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ha gått for knyteskoene.
Vi har braerfaring med Kavat skoene.

Gammel 14-04-09, 11:29   #6
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

De hvite ser best ut, og jeg hadde noen lignende til minstejenta da hun begynte å gå, men de var røde. Hadde også et par hvite med en stor borrelås, og de fungerte bra de også. Fasongen var lik de hvite her.

Gammel 14-04-09, 11:33   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror de hvite finnes i rødt og mørkeblått også. Kavat var nesten de eneste skoene som passet til min jentes kulerunde føtter (skjønt vi kjøpte noen andre). Har barna smale føtter og lav vrist, ville jeg kanskje vurdert et annet merke.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 11:49   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slår som alltid et slag for Super-fit sine - men har ingen erfaring med Kavat, så de er kanskje kjempefine!

Sist redigert av Che : 14-04-09 kl 11:54.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 22:40   #9
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg slår som alltid et slag for Super-fit sine - men har ingen erfaring med Kavat, så de er kanskje kjempefine!

Det ble superfit på jentene. Har kjøpt noen lignende disse, bare i mørk rosa.

Gammel 16-04-09, 22:51   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med nye sko! De er virkelig gode altså. Jeg er helt superfit-frelst. prøvde meg på Ecco i vinter, men jeg skal garantert ha Superfit neste vinter igjen - ingen over, ingen ved siden. Lette og stødige sko, rett og slett.

Gammel 17-04-09, 15:50   #11
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Grattis med nye sko! De er virkelig gode altså. Jeg er helt superfit-frelst. prøvde meg på Ecco i vinter, men jeg skal garantert ha Superfit neste vinter igjen - ingen over, ingen ved siden. Lette og stødige sko, rett og slett.

Takk!

Jeg kjøpte superfit joggesko til sønnen min også.

Men tenkte det var greit med disse som er litt høyere til tvillingene som nesten kan gå og har nettopp lært å gå.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.