|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kavat - første skoJeg skal til å kjøpe sko til tvillingene nå. De er 1,5 år, hun ene kan gå, hun andre lærer det nok snart. Jeg har sett litt på disse fra kavat:
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kavat - første skojeg ville ikke ha hatt bårrelås som førstesko lukking. for enkelt å åpne sånn at skoen kan bli for stor å ustødig
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kavat - første skoEnig med Honda. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kavat - første skoJeg ville ha gått for knyteskoene.
|
|
|
|
#6 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kavat - første skoDe hvite ser best ut, og jeg hadde noen lignende til minstejenta da hun begynte å gå, men de var røde. Hadde også et par hvite med en stor borrelås, og de fungerte bra de også. Fasongen var lik de hvite her.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Kavat - første skoJeg tror de hvite finnes i rødt og mørkeblått også. Kavat var nesten de eneste skoene som passet til min jentes kulerunde føtter (skjønt vi kjøpte noen andre). Har barna smale føtter og lav vrist, ville jeg kanskje vurdert et annet merke.
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kavat - første skoJeg slår som alltid et slag for Super-fit sine - men har ingen erfaring med Kavat, så de er kanskje kjempefine!
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 14-04-09 kl 11:54. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I gapestokken
Sv: Kavat - første sko
Det ble superfit på jentene. Har kjøpt noen lignende disse, bare i mørk rosa.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kavat - første skoGrattis med nye sko! De er virkelig gode altså. Jeg er helt superfit-frelst. prøvde meg på Ecco i vinter, men jeg skal garantert ha Superfit neste vinter igjen - ingen over, ingen ved siden. Lette og stødige sko, rett og slett.
|
|
|
#11 |
|
I gapestokken
Sv: Kavat - første sko
Takk!
|