|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fyll til sjokoladepavlovaEn venninne av meg har bursdag i morgen. Fikk så lyst å overraske henne med å lage en sjokoladepavolva til henne (oppskrift opprinnelig fra Nigella som jeg fant her inne). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fyll til sjokoladepavlovaKiwi?
|
|
|
#4 |
|
Trøtt
|
Sv: Fyll til sjokoladepavlovaElsker sjokoladepavlovaen, og den er best med krem (vaniljekrem) og friske bær. Hva med å kjøpe en pakke blåbær og en pakke bringebær? Evt bruke friske blåbær og frosne bringebær?
|
|
|
#5 |
|
lader
Sv: Fyll til sjokoladepavlova
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fyll til sjokoladepavlovaFyll?
|
|
|
|
#9 |
|
lader
Sv: Fyll til sjokoladepavlovaKaka ble forresten veldig godt tatt imot av både bursdagsbarn og gjester. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Fyll til sjokoladepavlovaHer kan man jo egentlig bare pøse på av det man liker. Jeg lager en krem blandet med vaniljekrem og vanlig pisket krem. Oppå legges på det jeg har fått tak i av friske bær eller frukt. All frukt passer til synes jeg, kanskje med unntak av de som er påfallende søte (banan og slikt..)
|
![]() |
|
|