|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Altfor sjelden, vi er ikke glad i fisk. Spiser stort sett bare laks og da blir det vel ca 1-2 ganger i mnd.
|
|
|
#23 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Før hadde vi fisk til middag 3 ganger per uke, men når det viste seg at minsten er fiskeallergiker så ble det til at vi har det mye sjeldnere. Nå har vi det 1 eller av og til 2 ganger per uke. Jeg syns det er vanskelig å skulle servere annen middag enn vår til han mange ganger hver uke.
|
|
|
#24 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Hva legger dere forresten i fiskemiddag? Ren fisk, eller mener dere slik som ramset opp over her; fiskekaker, pinner, grateng osv også? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Prøver å få til 2 dager i uken, men målet er egentlig minst tre dager i uken.
|
|
|
#26 |
|
saftig
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?
Vi har som regel ren fisk, eller tilnærmet så.
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Jeg teller alt mulig, men vi har som oftest enten ren fisk, fiskekaker eller fiskeboller. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Ikke mange nok.
|
|
|
|
#29 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Mat med fisk som hovedingrediens. Men det er stort sett ren fisk her (hjemmelaget grateng av ren fisk evt - ser ikke helt forskjellen på f.eks å putte pastaen i form med fisken og å spise den ved siden av). Fiskekarbonader og fiskeboller forekommer. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Til middag ca 1-2 ganger i uka, men jeg bruker fiskepålegg stort sett hver dag. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Minst 3 ganger i uken. Sånn i snitt blir det vel to dager med ren fisk og en dag med bearbeidede fiskeprodukter. Vi får en del torske- og seifilet hos bestefaren min, veldig kjekt å ha i fryseren. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#33 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Rene fiskemiddager 1-2 ganger i uka og 1 middag med fiskeprodukter (fiskegrateng, fiskekaker, fiskepudding, fiskeboller).
|
|
|
#34 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Nesten aldri for tiden. Mannen spiser ikke fisk, og siden det er han som kokkelerer for det meste, må det tvinges på menyen. I det siste har jeg ikke hatt ork.
|
|
|
#35 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi har ren fiskemiddag 2 ganger i uken.
|
|
|
#37 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi prøver å ha fisk en gang i uken. Da er det helst laks, jeg er ikke noe særlig glad i annen fisk. Laks er favorittmiddagen til LilleVenn |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Jeg spiser aldri fisk. Mannen og poden spiser fiskemiddag ca. en gang i uka, i tillegg til at vi prøver å få til et fiskepålegg daglig på brødskivene til Poden.
|
|
|
#40 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Mannen her er ikke glad i fisk, men jeg skal ha fisk to ganger i uka. Noen ganger legger jeg de middagene til dager han jobber sent. |
|
|
|
![]() |
|
|