|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Min har også krympet, men den har bare vært oppbevart på en plass hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Min har krympet ganske drastisk, men nå har den visst utvidet seg igjen. Jeg har et ørlite håp om å presse den på meg før konf i begynnelsen av mai.
![]() |
#63 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Min har krympet drastisk. Den ble sydd da jeg var en fjortenåring med semianorektisk utseende. Nå er jeg derimot en voksen dame på altformange kilo, og har ikke nubbesjans, samme hvor mye ekstra stoff de brukte da de sydde den. Søsteren min som fremdeles er en spjæling har overtatt den, og mamma har lovet meg ny. I fem år. Har ikke sett snurten. Har derfor ikke bunad lengre.
![]() |
![]() |
#64 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Min krympet for noen år siden. Har ventet på at den skulle vokse igjen, men det skjer jo aldri. Sist redigert av Maylen : 15-04-09 kl 22:39. Årsak: venetet = ventet |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
I farta!!
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Har sydd ut konfirmasjonsbunaden min litt ein gong for mange år sidan. Den passar veldig fint no.
![]() |
#66 |
This is normal!
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?
Årets bunadsoppdatering: Bunaden har vokst seg for stor.
![]() |
![]() |
#67 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Nei, den går 1,5 ganger rundt meg.
![]() |
#68 |
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Min bunad krympet i løpet av første svangerskapet mitt.
![]() |
#70 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Fordelen med å få seg bunaden i voksen alder er at den kanskje ikke krymper så fort. Jeg har i allefall ikke noen planer om å la den krympe, heller vokse. Men i år passer den uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Jeg fikk min til konfirmasjonen for femten år siden, og den har krympet så mye at søsteren min har overtatt den.
![]() |
![]() |
#73 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Kjøpte meg bunad for 5 år siden, og den har krympet såpass mye at den ikke passer lenger
![]() |
#74 |
WF: Sausnebbet
|
Mamma sin bunad har krympet. Nå vil hun gi den til meg, men så har jeg for store pupper til at den sitter skikkelig. Hva skal jeg gjøre da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Min ble sydd til meg da jeg var 14, den er ikke sydd ut eller inn etter det men den har jammen krympet litt. Sånn ca 10 kg for å være helt nøyaktig, men den passer enda da, på en måte.
![]() |
#79 |
WF: Sausnebbet
|
Jeg har allerede noen praktfulle av sorten, men det gjør litt for vondt å klemme dem inn under bunadsbeltet. -Øst-Telemarksbunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off igjen: Krymper bunaden din?Tror jeg skal flytte soveplassen min til inni skapet... Kanskje jeg også krymper da?
![]() |
|
|