|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Barnesko for smale føtterVi dro på butikken for å kjøpe vårsko til ungene på lørdag. Snuppas føtter ble målt, og konstatert at de trengte størrelse 27. Vi prøvde sko i størrelse 27. De var riktig i lengden, men altfor brede.
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Barnesko for smale føtterEcco er vel et merke som ofte brukes til smale føtter.
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesko for smale føtterAbbonerer på tråden da dette er aktuelt for oss også. Var ute i ettermiddag for å lete etter gummisko men samtlige merker i alle sportsbutikker i Storgata var altfor brede til foten til lillemor. Savner Elefanten merke, de hadde smale modeller ....... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesko for smale føtter
Eka har lagt ut link til Elefantens hjemmeside. Tittet på siden, mener det var en netthandel der... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesko for smale føtterOps! Linken finner du på slutten på "shoppingtråden". |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnesko for smale føtterJeg synes "alle" sko er smale jeg.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesko for smale føtterEcco,Superfit og Nike passer godt til mine barns smale føtter. Til poden kjøpte vi faktisk noen fine Skofus-joggesko som var både smale, lette og med myke såler. De minnet faktisk mye om Ecco, men til en hyggeligere pris. Klarte ikke kopiere bildet, men det finnes på www.skoringen.no til 350 kr.
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Barnesko for smale føtterJepp. Ecco er geniale for smale barneføtter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Barnesko for smale føtterJeg kjøper normalt sett mest Ecco. Men i år fant jeg noen veldig smale i merket Loop. Det er Euroskos eget merke. Sikkert ikke de beste i verden, men myke, stabile i hælen, lette og som sagt smale. Veldig smale. |
|
|
|
![]() |
|
|