|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sardinia eller SiciliaHar kun vært på Sicilia. Vi bodde i Giardini-Naxos, nydelig sted med kort vei til Taomina. Sicilia er en spennende øy med utrolig mye kultur, anbefaler en tur til Palermo. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Sardinia eller SiciliaJeg kan ihvertfall si at Sardinia er fantastisk.
|
|
|
#6 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Sardinia eller SiciliaSardinia er en stor øy, jeg har bare sett den liten del. Det går fly til både Cagliari i sør og Alghero nordvest. Begge steder er det flotte strender og småbyer. Jeg vet ikke hvor stor Alghero er, men Cagliari er en by som gir litt storbyfølelse.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sardinia eller SiciliaJeg har ikke vært på Sicilia, men kan anbefale Sardinia, utrolig vakker øy! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sardinia eller SiciliaHar vært på Sicilia, veldig vakkert - skal nok dit igjen en gang! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sardinia eller SiciliaJeg har bare vært i slummen i Catania på Sicilia, og har ingen planer om å returnere dit igjen. Sardinia har jeg hørt mye fint om.
|
|
|
#10 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sardinia eller SiciliaSARDINIA!!!! Flott sted.
|
|
|
#12 |
|
fri
|
Sv: Sardinia eller SiciliaJeg har vært begge steder og reiser gjerne tilbake til begge steder, men jeg holder nok mest en knapp på Sardinia. Det er en større øy og ikke så overfylt, men det kan jo også ha noe å gjøre med at vi var på Sardinia i april og på Sicilia i august. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sardinia eller Sicilia
Jeg har også vært i Naxos. Har helt klart lyst til å reise tilbake, men ville nok heller bodd i Taormina. Men reiser man med barn, er det jo bedre å bo nærmere stranden. Taormina ligger og balanserer oppe i en fjellskrent. Men det går en slags taubane derfra og ned til stranden (for dem som ikke har høydeskrekk).
|
|
|
#16 |
|
Sær og kresen
Sv: Sardinia eller Sicilia
Tenkte det.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sardinia eller SiciliaGAmmel tråd, men ble det noe av turen? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Sardinia eller SiciliaSardinia er nydelig.
|
![]() |
|
|