Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardiner eller ei?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 21:18   #21
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardiner eller ei?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det var veldig fint! Vet du om de kan kuttes til passende bredde?

Jepp! Jeg har kuttet og snudd den ene gardina siden vinduet er 2,40.
Litt knot, men man fikk fort dreisen på det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:19   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jepp! Jeg har kuttet og snudd den ene gardina siden vinduet er 2,40.
Litt knot, men man fikk fort dreisen på det.

Takktakk! Vurderer nemlig å ha noe slikt i et vindu som er 116 cm mellom karmene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:27   #23
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takktakk! Vurderer nemlig å ha noe slikt i et vindu som er 116 cm mellom karmene.

Det går nok kjempefint!

Gammel 16-04-09, 21:35   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville absolutt hatt gardiner på de vinduene, syns det ble for nakent uten. (Men nå syns jeg det er svært få rom og vinduer som kler å være uten gardiner.)

Lift tror jeg kunne passet fint pga. sofaen, har selv lift på tre vinduer i stua (pluss to vinduer på kjøkkenet) og er veldig fornøyd.

Hang selv opp gardinstang og gardiner på soverommet i går, der har vi kun hatt hvite rullgardiner i to år nå. Til og med mannen har kommentert flere ganger hvor mye lunere og koseligere det ble. (Valgte hvite, helt tynne side gardiner som slipper inn mer enn nok lys.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:50   #25
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal liftgardiner "inni" vinduet som persienner eller festes på listene rundt slik at de henger mer på utsiden?

Gammel 16-04-09, 21:53   #26
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Skal liftgardiner "inni" vinduet som persienner eller festes på listene rundt slik at de henger mer på utsiden?

Jeg synes vel kanskje det er finest inni, men sånn som hos oss går det ikke for da får vi ikke åpnet vinduene.

Gammel 16-04-09, 23:17   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kommer helt an på hvilke gardiner man har. Man kan absolutt ha de så trukket tilbake at de ikke stjeler lys. Om man vil, that is.

Vi har for øvrig ingen gardiner, bare lameller, men jeg savner gardiner.

Selvsagt kan man trekke dem tilbake, men det blir aldri pent samme hvordan man vrir og vender på det.

Vi har verken gardiner, lammeler eller persienner og jeg elsker det. Jeg har ikke savnet gardiner en eneste gang. Og vi har vinduer fra gulv til tak på tre vegger (stue/kjøkken).

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 23:28   #28
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det var fint uten gardiner jeg, men jeg har en forvirret interiørsmak. Jeg liker ikke gardiner, ikke egentlig og har det ikke selv. Hvis man først skal ha gardiner her ville jeg også ha tenkt på liftgardiner. Det har jeg lyst til å forsøke selv, nemlig.

Men plutselig synts jeg forslaget om helt florlette gardiner også var litt interessant. :forvirret: Jeg tror faktisk det kunne ha passet, så fremt de altså heller ikke blir most. Det blir aldri fint uansett.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 09:49   #29
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Fant et bilde her ihvertfall.

Det er disse jeg mente. De har dem i brunt også.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.