|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Gardiner eller ei?
Takktakk! Vurderer nemlig å ha noe slikt i et vindu som er 116 cm mellom karmene.
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Gardiner eller ei?Jeg ville absolutt hatt gardiner på de vinduene, syns det ble for nakent uten. (Men nå syns jeg det er svært få rom og vinduer som kler å være uten gardiner.)
![]() |
#26 |
--
|
Jeg synes vel kanskje det er finest inni, men sånn som hos oss går det ikke for da får vi ikke åpnet vinduene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt kan man trekke dem tilbake, men det blir aldri pent samme hvordan man vrir og vender på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ei?Jeg synes det var fint uten gardiner jeg, men jeg har en forvirret interiørsmak. Jeg liker ikke gardiner, ikke egentlig og har det ikke selv. Hvis man først skal ha gardiner her ville jeg også ha tenkt på liftgardiner. Det har jeg lyst til å forsøke selv, nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|