|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bemerker du andres uvaner?Inspirert av smatte-tråden; sier du fra til nære venner, kolleger og/eller nær familie (ikke barna dine) om at de smatter, avbryter, snøfter, slafser på tyggisen eller kjører bil som en gammel kæll?
![]() |
![]() |
#2 |
Glad
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Kommenterer min mann når han snakker med mat i munnen. Han sier han har det fra sin mor. Det fikk jeg bevist i dag, da hun hadde den lange utgreiinga med munnen full av kake. Men jeg kommenterte ikke henne.
![]() |
#3 |
frakoblet
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Nei, det har jeg aldri gjort. Selv om jeg kanskje burde ha gjort det et par ganger. Jeg får for eksempel brekningsfornemmelser av folk som biter negler in public. Det er det faktisk ganske mange som gjør, og det virker som det er sosialt akseptert. Jeg holder det for meg selv og brekker meg i smug.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Mannen min får høre det meste hvis jeg er i det lunet.
![]() |
#5 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Som regel ikke, og om jeg gjør det gjør jeg det på en skånsom måte under fire øyne. Ville aldri falt meg inn å komme med bemerkninger da det lett kan oppfattes som om man prøver å drite ut den stakkaren det gjelder
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Sambo får gjennomgå. Han har egentlig slutta med mye rart etter at han traff meg. Han sa "liksom" for hvert 4 ord han sa i starten. Vel - han gjør ikke det nå, etter at jeg begynte å ta etter, slik at han fikk høre hvor teit det hørtes ut. " Kan du ikke mange nok ord"? |
![]() |
![]() |
#8 |
frakoblet
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Nei til det meste. Jeg har sagt fra til kjæresten om to ting: Når han har avbrutt meg om igjen og om igjen (han er veldig engasjert og veldig skravlete etter to glass vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Jeg skal innrømme at jeg har bemerket mannens uvaner noen ganger på en meget forsiktig og ordentlig måte, og det har han gjort med meg også. Og vi tar så klart sånt til etterretning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Nei, unntaket er barna som skal rettledes og mannen som får høre det hvis jeg irriterer meg voldsomt over noe. Jeg kunne si fra til venner også, men da som en samtale under fire øyne fordi det kan være greit å få høre hva andre irriterer seg over av og til istedenfor at alle snakker om det bak ryggen til vedkommende.
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Veldig nære venner/familie, ja. Stort sett. Kanskje ikke det med å kjøre bil som en gammel kæll, siden det er litt vanskeligere å fikse sånn på rappen enn jevnlig smatting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?
"Hei, alle sammen. Jeg heter Safran. Jeg er smugbrekker."
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Jeg retter på ungene. Og kjefter på drømmeprinsen hvis det skulle dukke opp noe antar jeg? |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Nei, jeg gjør ikke det. Når noen gjør det, kjenner jeg at jeg blir irritert, som om vedkommende tror at h*n er så himla perfekt.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Nei, men mannen min får vel høre noe noen ganger. Men det gjelder egentlig bare når han tygger tyggis, jeg hater tyggistygging (noen burde ikke hatt lov til å ha tygiss i munne, bla mannen min). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Huff, ja, jeg sier ifra når mannen gjør sine utrolig irriterende uvaner. (jeg er ikke perfekt og han bemerker mine uvaner)
![]() |
#19 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bemerker du andres uvaner?Til familie ja, men ikke til andre.
![]() |
|
|