Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken dagkrem med solfaktor bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 19:07   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken dagkrem med solfaktor bruker du?

Hvor kjøper du den, hva koster den og er du fornøyd?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 19:15   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken dagkrem med solfaktor bruker du?

Jeg bruker Exuviance, kjøper hos hudpleier.
Veldig fornøyd, har veldig sensibel hud.
Tror det er faktor 15.
Den koster det hvite i øyet, men er verdt det.

Gammel 17-04-09, 19:24   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sparer penger ved å holde meg innendørs.

Gammel 17-04-09, 19:35   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Origins' Have a Nice Day, SPF 15. Koster ca. 350, tror jeg. Veldig fornøyd, den dufter deilig sitrus, er økologisk (skal i hvert fall være), og funker godt for min hud.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 19:40   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker cliniques "repairwair lift". Jeg er veldig fornøyd med cliniques produkter (parfymefri), men jeg er nok en enkel sjel å glede på fronten. (forøvrig har kremen faktor 15)

Gammel 17-04-09, 20:04   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg sparer penger ved å holde meg innendørs.

En likesinnet! Jeg bruker A-creme som dagkrem. Ofte har jeg fondation med solfaktor over, men i dag hadde jeg ikke det. Da ble det en kort tur ut, gitt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:46   #7
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruke L`occitaine sin med solfaktor 20

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:29   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Biotherm Multi Recharge med faktor 15. Den koster 460kr, eller 340kr på taxfree. Har brukt den i mange år og er veldig fornøyd.

Gammel 02-05-09, 22:31   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dermalogica oil free matte sun block. Den har solfaktor 20. Den koster en del og lønner seg å bestille fra utlandet. Fordelen med den framfor andre jeg har prøvd er at den er lett og ikke er fettete. Jeg har også en god en i faktor 30 fra MD formulations.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:38   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte en fra Eucerin (tror jeg?) på apoteket. Jeg er ikke helt fornøyd med den, men den er parfymefri i alle fall. Litt fettete, synes jeg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 01:50   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Macky: Er du fornøyd med den fra L'Occitane?

Jeg går og drømmer om Dermalogicas Age Smart Dynamic SPF 30, den er fantastisk digg men koster skrekkelig mye. Prøvde å lure mannen til å kjøpe den på taxfree'n til meg, men de hadde den ikke. (fikk fine L'Occitane-produkter i stedet )

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 04:39   #12
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Macky: Er du fornøyd med den fra L'Occitane?

Jeg er veldig fornøyd med alle produktene jeg kjøper derfra. Men gjerne spesielt ansiktskremen er jeg fornøyd med. Huden blir babymyk etter en innsmøring

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 08:14   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg bruker foundation med faktor 15 fra i.d.

Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 08:49   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dagkrem med solfaktor
Er det ikke greit å bruke vanlig solkrem? Sånn for ansiktet?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 09:00   #15
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Faktor?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 09:02   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg går og drømmer om Dermalogicas Age Smart Dynamic SPF 30, den er fantastisk digg men koster skrekkelig mye.

Det er den jeg bruker. Jeg kjøper den på Ebay.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 09:53   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker dagkrem fra bodyshop og en ansiktssolkrem fra cosmica.

Gammel 03-05-09, 09:59   #18
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker Active Moist fra Dermalogica den har ikke faktor derfor blander jeg den med en Dermalociga Solar Defense Booster SPF 30. I varmere strøk bruker jeg kun denne Solar Defense.

Gammel 03-05-09, 10:53   #19
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dagkrem med solfaktor
Er det ikke greit å bruke vanlig solkrem? Sånn for ansiktet?

Dagkremen bruker jeg hele året. Det at den har faktor er bare et pluss. Skal jeg være mye i solen bruker jeg en ansiktskrem med faktor 30 i tillegg. Men til vanlig så holder det med dagkremen og id-foundation over.

Gammel 03-05-09, 11:00   #20
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Jeg bruker denne. Fuktighetskrem med bittelitt farge i og solfaktor 15.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.