Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sko til jente med brede føtter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 20:17   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Sko til jente med brede føtter

Snuppa mi har vært så uheldig å arve mine andeføtter med høy vrist. Nå har hun gått i de nye joggeskoene sine en ukes tid, uten å klage, og jeg var sikker på at de passet fint. Men i kveld oppdaget jeg en vannblemme ytterst på lilletåa, og hun kunne fortelle at det hadde jo gjort litt vondt, ja.
Så i morgen må jeg på shopping igjen. Noen som har tips til hvilke merker som har relativt brede barnesko?

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:21   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko til jente med brede føtter

Mine unger har smale føtter, og Viking er de skoene som de aldri har kunnet bruke. De er veldig brede.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:29   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ponny har fungert bra her.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 21:34   #4
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viking fungerer godt på min med brede føtter.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:49   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Takk for svar! Hun har hatt Viking vintersko og Thermo, og det har jo funket fint. Tror ikke vi har prøvd joggesko i det merket. Skal sjekkes i morgen. Er ikke så glad i Ponny-sko, men skal vurdere dét også.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.