|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sykkelhengeren fra Coop Obs?http://kundeaviser.inkognito.no/avis...syd/index2.htm |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Nå vet jeg ikke helt hvilken Obs du bor nærmest, men jeg fikk høre at de var utsolgt for denne de annonserte for på Vinterbro og de hadde fått inn Croozer til 1990 kr istedet.
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Jeg bor i Trondheim, men de har kanskje ulikt sortiment på forskjellige sterder, ja? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?jeg kjøpte croozer før påske. De skal ha tilbudet ut uka her eller ut neste uke - eller så lenge lageret rekker, selvfølgelig. Jeg er kjempefornøyd med hengeren. Tror også den er enklere å selge en den fra cyckletrack. - men den er nok ok den også.
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Aha, da får jeg ta en tur i morgen for å se om croozeren fortsatt er til salgs. Takk for tips |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Nå er nettsiden til XXL nede, men et kjapt søk viser at de har Croozer til 1042 kr. inkl frakt: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/sea...&fromform=true Mulig at det er en annen modell, da. |
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Det er samme hengeren - og normalt sett koster denne 4990 hos xxl - som om de selger denne for denne prisen gjør du et svært godt kjøp. (ja, om det er fakta at de selger for dette iallefall)
|
|
|
#8 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?
Oi, det var veldig billig! Spesielt siden KID1 koster 3542 kr.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Det var visst for godt til å være sant. |
|
|
|
#10 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Biltema har også en i samme prisklasse. Rundt 1200 tror jeg. Stygg som juling, men helt brukbar og relativt lett. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Sykkelhengeren fra Coop Obs?Var en runde på diverse sykkelbutikker og sportsbutikker i dag. Vi endte opp med croozer fra Coop til 1990,- |
|
|
|
![]() |
|
|