Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Solide joggesko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 20:32   #41
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solide joggesko

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Ponnyskoene røk etter 4 dager i barnehagen. Jeg skal klage i morgen.

Hva røk?
Det var jo Pony sko jeg kjøpte også. De holdt en uke, men de ble ikke brukt hver dag hele uka engang.
Fy som jeg angrer på det kjøpet. Vi kjøpte den pakka, joggesko og sandaler. Jeg har ikke lyst å bruke de sandalene. Pony har fått skikkelig minus i boka mi nå og jeg er overbevist om at sandalene og bare er dritt, og sikkert vonde å ha på. :sur på pony:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:38   #42
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Tuppen ser ikke slitt ut, men allikevel kom tråden/sømmen fram og løsnet i barnehagen i dag. Nå henger det en lang tråd ut framme på skoen.

Møkkasko. Jeg har veldig god erfaring med Geox og Viking.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:40   #43
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Tuppen ser ikke slitt ut, men allikevel kom tråden/sømmen fram og løsnet i barnehagen i dag. Nå henger det en lang tråd ut framme på skoen.

Møkkasko. Jeg har veldig god erfaring med Geox og Viking.

Jepp, det skjedde her og. En lang blåd tråd dro jeg ut. Sikkert 10 cm lang.
Og tuppen da. Totalt slitt i stykker etter bare noen få dagers sparkesykkel.

Gammel 17-04-09, 20:41   #44
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

100 kroner dagen x 365 = 36500 kroner i året på sko. Det er litt dyrt kanskje?

Gammel 17-04-09, 20:42   #45
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

100 kroner dagen x 365 = 36500 kroner i året på sko. Det er litt dyrt kanskje?

Sånn har jeg ikke regnet på det. Nå ble det plutselig de dyreste skoene vi noen gang har hatt.

Gammel 17-04-09, 20:46   #46
Señora

Señora sin avatar

Standard

Jepp, de burde vært belagt i gull for den prisen.

Gammel 17-04-09, 20:51   #47
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jepp. Og da er det jo avgjort.
Vi kjøper aldri så dyre sko igjen. Vi holder oss til Ecco og andre merker av samme pris og kvalitet heretter.

Gammel 18-04-09, 00:41   #48
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt kjøpe billige bukser og gensere, men sko og ytterklær bør være av kvalitet, tenker jeg - spesielt sko.

Gammel 18-04-09, 01:07   #49
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Da har jeg fått shoppet.
Dette var helt genialt.
Forsto jeg damen rett skal de visst slutte og selge disse, ufattbart hvorfor men. 40 kroner var de satt ned til.

Supert tips. Var det på Toys R Us du kjøpte de?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 01:10   #50
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Supert tips. Var det på Toys R Us du kjøpte de?

Gammel 18-04-09, 01:25   #51
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Toppers, da skal jeg sjekke ut dette i morgen. Kanskje det blir et par øgly bøgly men dog nødvendige skotuppforsterkere på oss også.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 01:29   #52
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Toppers, da skal jeg sjekke ut dette i morgen. Kanskje det blir et par øgly bøgly men dog nødvendige skotuppforsterkere på oss også.

Stygge, ja.
Geniale, ja.

Sist redigert av Nin : 18-04-09 kl 02:59.
Gammel 18-04-09, 16:20   #53
Señora

Señora sin avatar

Standard

Høh, jeg gikk til butikken og viste denne lange tråden.

"Dette har vi sett før", sa damen og fortsatte "det har ingen betydning for skoen, de bare bruker den tråden når de lager skoen, jeg klipper den av for deg jeg."

Jeg prøvde å si jeg var skuffet og at jeg visste flere andre hadde dårlig erfaring med skoene og at verken Eccoskoene eller Geoxskoene hadde blitt slik i løpet av et helt år.

Damen svarte: "Da har du vært heldig ...".

Da gadd jeg ikke mer, tok skoene med meg og gikk avgårde vel vitende om at ponnisko skal jeg aldri mer kjøpe.

Gammel 18-04-09, 21:15   #54
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, vi har kjøpt billige sko på OBS! som har vart en hel sesong .... Og ja, de har vært brukt til sykling, sparkesykkel, barnehage mm.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.