Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan har du det akkurat nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 22:52   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du det akkurat nå?

Skulle definitivt satt inn støtet på rydding her, men orker ikke... Går heller i dusjen tror jeg.. er jo en slags rydding det også

Gammel 16-04-09, 23:28   #42
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Føler meg generelt litt sånn for tiden.
Skjønner om dere blir lei av å høre om det, men jeg har fått en skikkelig angst i meg for aldri å oppleve å bli mamma til et levende barn. Det er en helt forferdelig følelse å ha en i graven og ingen i livet. Og ikke vite om man får det heller. Jeg ser meg selv som gammel bitter og barnløs kvinne. Det er ikke et fint bilde.

Gammel 16-04-09, 23:47   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 23:50   #44
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- skal snart begynne å jobbe nå....
- skal bare litt til først

Her er jeg også. Vi skulle hatt en Albert Åberg-smiley.

"jeg skal bare..."

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 08:16   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Føler meg generelt litt sånn for tiden.
Skjønner om dere blir lei av å høre om det, men jeg har fått en skikkelig angst i meg for aldri å oppleve å bli mamma til et levende barn. Det er en helt forferdelig følelse å ha en i graven og ingen i livet. Og ikke vite om man får det heller. Jeg ser meg selv som gammel bitter og barnløs kvinne. Det er ikke et fint bilde.

Vi er ikke lei av å høre om det.
Håper ikke du blir lei av å høre svaret heller: Det går bra neste gang for de aller aller fleste. Og du har et helt nettsamdunn som heier på deg. Det må bedre oddsene vel?

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:50   #46
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vi er ikke lei av å høre om det.
Håper ikke du blir lei av å høre svaret heller: Det går bra neste gang for de aller aller fleste. Og du har et helt nettsamdunn som heier på deg. Det må bedre oddsene vel?

Takk
Fint å ha en heiagjeng ja

Jeg er litt nærmere i dag altså. Det går da opp og ned her i verden...

Gammel 17-04-09, 22:10   #47
solstråler
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
solstråler har et hav av muligheter foran seg
Standard

slik føler jeg meg idag

solstråler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:18   #48
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Og jeg føler meg
I går skjedde det noe opprørende som i løpet av ettermidagen og i dag snudde seg til noe utrolig positivt. Det finnes mennesker og tenåringer som bare er helt utrolige.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:41   #49
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Fikk nettopp høre om et dødsfall så jeg er litt lei meg. En på gruppa fra slankestedet jeg var på i januar og vi skal møtes igjen den 18 mai for fire uker til. Han var en veldig koselig mann. Innmari trist.

Gammel 17-04-09, 22:47   #50
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Fikk nettopp høre om et dødsfall så jeg er litt lei meg. En på gruppa fra slankestedet jeg var på i januar og vi skal møtes igjen den 18 mai for fire uker til. Han var en veldig koselig mann. Innmari trist.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:47   #51
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg er sånn i dag jeg:

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:53   #52
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Det årnær sæ for de snille

Gammel 17-04-09, 22:56   #53
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

når jeg tenker på de neste månedene
når jeg tenker på alt jeg skulle ha gjort
når jeg tenker på jobben
når jeg tenker på at jeg snart bør krype i seng
når jeg tenker på min kjære
når jeg kommer på at han ikke kommer hjem før på søndag

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:57   #54
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:14   #55
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:34   #56
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

For en fantastisk kul smiley

Jeg er:

Gammel 18-04-09, 06:39   #57
Skvetten
Passiv

Standard

Fordi det er tidlig og jeg vil sove mer.
Fordi jeg skal hjem i dag.
Når jeg kommer på at det kan bli veldig dårlig på skolen i dag.
Fordi jeg vet at det skal være sol i Bergen i dag også.
Ja, det er nå sånn det.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 10:39   #58
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmf. Ikke veldig bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:48   #59
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Gammel 18-04-09, 20:49   #60
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.