Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-09, 12:07   #61
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

Jeg så at du stakk innom i sta, ja.

Gammel 19-04-09, 12:08   #62
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg venter på Knerten jeg.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 12:09   #63
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Men som jeg sa litt lengre oppe i tråden, så vil jeg gjerne vente til alt er modent. ! 1/2 time enda. Dere må smøre dere med tålmodighet. Skal gjøre storarbeid der etterpå, så jeg må bare hente inn litt krefter først. Naboen har holdt meg våken i hele natt.

Gammel 19-04-09, 12:14   #64
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Mamma Rosa - jeg mente ikke å være utakknemlig eller avvisende. Jeg var helt riktig inne hos deg for å tigge jobb, men så gikk batteriet på pcen.

Det er helt greit vet du.
Hva heter du der inne igjen?

Gammel 19-04-09, 12:19   #65
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

..............

Sist redigert av Mamma Rosa : 19-04-09 kl 12:42.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 12:19   #66
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hvem er Tammen?

Gammel 19-04-09, 12:20   #67
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har enda mere jordbær ferdig. Førstemann får jobben.

Gammel 19-04-09, 12:25   #68
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg venter på Knerten jeg.

Jeg også.

Gammel 19-04-09, 12:27   #69
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har enda mere jordbær ferdig. Førstemann får jobben.

Nå er jeg hos deg!

Gammel 19-04-09, 12:32   #70
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

................

Sist redigert av Mamma Rosa : 19-04-09 kl 12:42.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 12:42   #71
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Har klart å reke meg opp på 14. Bare litt til nå.

Gammel 19-04-09, 12:57   #72
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvem er Tammen?

Hva mener du? Her? Der?
Tammen er hvertfall meg, der og her.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 13:04   #73
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er FOF på farmtown. Nybegynner med behov for penger. Hvordan finner jeg dere der inne?

Gammel 19-04-09, 13:10   #74
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Hva mener du? Her? Der?
Tammen er hvertfall meg, der og her.

Du var innom meg, men jeg vet ikke om jeg har deg på lista. Derfor lurte jeg på hvem du er.

Gammel 19-04-09, 13:12   #75
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg mangler noen få tusen før jeg kan utvide. Hjelp meg noen. :ber:

Gammel 19-04-09, 13:29   #76
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nå kommer jeg endelig inn. Jeg har korn og ris som er klar til høsting.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 13:30   #77
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg er FOF på farmtown. Nybegynner med behov for penger. Hvordan finner jeg dere der inne?

Man må legge hverandre til som venner.
Evt. tilfeldigvis møte på hverandre ett sted, noe som er litt vanskelig.

Gammel 19-04-09, 13:45   #78
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg mangler noen få tusen før jeg kan utvide. Hjelp meg noen. :ber:

Jeg har en god del poteter på 82% nå. Sikkert ferdig i ettermiddag en gang. Du og Tammen får dele på dem.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 14:06   #79
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stiller meg til disp for innhøsting. :ber:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 15:06   #80
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Skal se etter deg når det er klart hos meg jeg Karamell. Alt er på 84% nå.
(Poteter og jordbær, så det burde ikke ta så veldig lang tid.)

Hvor mye kostet det å bygge ut første gang tro?

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.