|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underskjorter til guttBlir de ikke kalde på armene når de bare har singlet under genseren? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Underskjorter til gutt
Vi har jo hatt opp i 18 grader her allerede. Godt og varmt i solen. Poden har allerede gått flere dager uten undertrøyen under genseren også.
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren nok
|
Hannah har hatt singlet innerst, så tynn ullgenser utapå der igjen. Før evt fleece/ull som man har under ytterklærne. Synes det virker ekstra varmt og godt med en singlet under, selv om det sikkert hadde holdt med langermet ulltrøye.
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Underskjorter til guttVi bruker langermet ull ganske lenge, men slutter omtrent på denne tiden. Nå har det vært knallvær og 12-13 grader, samt vindstille en stund. Da svetter ungene i ull. Men jeg synes likevel ofte det er for kaldt med bare en bomullst-shirt eller singlet under genseren. Vanskelig, det der... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Underskjorter til guttMellombror får første dag i bhg uten ull i dag. Tror det skal gå helt fint.
|
|
|
#27 |
|
Har tro på forbedring
|
Nå har jeg svært varmblodige barn - de bruker jo ull hele vinteren og langt ut på våren, men tanken på skille mellom bukse og genser friker meg ut. Jeg liker godt body'er, egentlig (og har hatt bodyer med singletfasong også) - langermet ull nedi trusa tror jeg ikke at storebror godtar, gitt...
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Underskjorter til guttJa, det var da poden sluttet med bleier, og dermed body'er, at vi begynte med undertrøyer. Jeg likte ikke tanken på glipe mellom bukse og genser.
|
|
|
|
#29 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Det er grunnen til at vi bruker trøyer også. Da blir det ikke kaldt om genseren glir opp. |
|
|
|
![]() |
|
|