Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Treg i avtrekker'n

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 10:48   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Treg i avtrekker'n

I dag skal min kjære og jeg vaske hus, pynte til jul, lage medisterkaker, hugge juletre, pakke inn julegaver...

Hva gjør min kjære og jeg?

Vi sitter med hver vår pc og kokkelurer mens vi drikker kaffe...

Trenger noen virtuelle spark i rumpa!

Gammel 21-12-06, 10:56   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treg i avtrekker'n

Et spark fra meg!
MEn jeg trenger også ...

Jeg har gjort julehandelen, men alt står på kjøkkenbenken. Jeg skal ordne noen bilder og lage Delfiakake.
Hva gjør jeg?

Sitter her!!

gullet er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 11:18   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herfra kommer ikke et spark - men litt

Håper det virker på meg også

Gammel 21-12-06, 11:47   #4
devon
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei
Dere kan begynne med og hugge juletre kanskje, litt frisk luft i skogen. Deretter kan dere dra hjem drikke litt kaffe, kjenne lukten av frisk granbar.En litt begynnene inspirasjon

Lykke til

devon er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 11:49   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Det der hørtes merkelig kjent ut.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 14:43   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Synes det høres hyggelig ut, jeg! (Forutsatt at dere snakker sammen innimellom, da)

Her i gården sitter jeg her og surrer mens Knøtto sover, og Andamannen skal handle julemat på veg hjem fra jobb...

I morgen kveld skal vi vaske huset, og på lille julaften skal vi kun pynte og pakke preseanger og drikke rødvin etter at ungene er lagt. Gjett om jeg gleder meg!

Anda er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 15:06   #7
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Herfra kommer ikke et spark - men litt

Håper det virker på meg også

Hjalp det eller??

Gammel 21-12-06, 15:09   #8
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

:Skrape:

Jeg må si jeg er glad vi skal bort på julaften og ikke ha gjester her. Da hadde nok stresset kommet. Nå tar jeg det som det kommer. Jul blir det uansett.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 15:20   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå må dere få begynt.

Tenk så deiligt når dere er ferdige og bare kan nyte det dere har gjort.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 21:42   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hjalp det eller??

Takker for både spark bak og festfyrverkeri med på veien!

Det eneste som ikke ble gjort i dag var å hugge juletre.
Vi var på vei til bilen da vi kom på at skiboksen er på taket av bilen, ergo er det ikke plass til juletreet.

Vi skulle hente Storebror i barnehagen så han skulle få være med og hugge,
men skulle vi da somle med å ta av skiboks og så hente Storebror, ville det bli mørkt innen vi kom oss av gårde.

Ergo - juletreet får leve en dag til...

Medisterkaker stekes i skrivende stund - takk og lov for trådløst nettverk.
Å stå på kjøkkenet med stekeos i ryggen og leke på FP hjelper godt mot kjedsomhet...
Det er kjedelig å steke medisterkaker!

Huset er pynta - de fleste gavene pakket inn...

Nå gjenstår det bare å shine litt i kjelleren og på badet - og voila - jula er her!

Gammel 21-12-06, 22:35   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flinke jenta

Gammel 21-12-06, 22:46   #12
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flink du har vært Inagh.
Jeg begynte dagen omtrent som deg, men jeg har ikke fått gjort så mye i løpet i dagen.

Her er det bomba, og det gjenstår mange mange ting før huset er juleklart.

TGM er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.