|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Har akkurat kjøpt en slik til storebror, og etter mitt skjønn, ved å kjenne på den, så er den ganske slitesterk? Hva er din erfaring med Helly Hansen dresser til barn - både vår og vinter? |
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Storesøster har hatt Helly Hansen vinterdress to sesonger, den med gummi på beina. Dressen er fin den, men den har ikke holdt bedre en dressene fra Bogerud som koster mindre og ofte er på tilbud. Det har vært like mye rifter i gummien på dressen fra Helly Hansen nå vinteren er over. I vinter hadde hun kun dress fra Bogerud.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Vi har en HH dress med gummi på bena. Den har storebror brukt både som vinterdress (avtagbart for) og som høst/vårdress. Nå bruker minsten den som vårdress. Den har holdt seg like fin. Vi har rotet bort foret så vi fikk ikke brukt den i vinter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Får legge til at vår ikke har gummi i baken og på beina. Den skal være vann og vindtett. Virker som om nederdelen er i cordura. Hvis det er tilfelle, så er det samme materiale som er i motorsykkeldresser. |
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?
Tror det er samme som jeg har kjøpt i todelt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Vi kjøpte bukse på obs. Den virker kjempegod. Om den er slite sterk eller ikke tør jeg ikke si, men jeg liker stoffet. Og så har den en vannsøyle på 15 000mm. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Hadde 2 delt dress til gutten vår og den holdt seg like fin gjennom hele sesongen. Eneste jeg hadde å utsette på var at de var smal i modellen, ellers kjempefornøyd! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Vi har hatt hellytech vinterdress, og har vært veldig fornøyd. Mellomste gikk siste året i barnehagen når hun hadde den. Barnehagen var superfornøyd med dressen, de sa at det var bare å riste snøen av dressen, så var den like tørr og fin, selv etter timer ute i lek. Slitesterk var den også, det syntes nesten ikke at den var brukt etter en sesong, så jeg solgte den videre.
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Jenten min har brukt Hellytec i barnehagen i to vintersesonger nå. Og den er like vanntett og god. Kan bruke den til neste år hvis den passer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Vi var særdeles fornøyd med Hannahs vår/høstdress fra HH et par år tilbake.
|
|
|
#12 |
|
Drømmer
|
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Vi er veldig fornøyd med vår/høstdressen. Vinterdressen liker jeg absolutt ikke, har ikke hatt den til mini men har hatt 2 barn i barnehagen jeg jobber i som har hatt den i år. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Det er jo stort sett udelt positivt dette, så da skal vi nok se om vi finner den i en eller annen butikk. Sportmann skal sjekkes. |
|
|
|
#15 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Den er veldig slitesterk, men tåler dårlig bormaskiner.... Det har storebror testet
|
|
|
#16 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Helly Hansen vår/høstdress/vinterdress?Vi har parkdressen med cordura i flere størrelser, og er veldig fornøyd med den.
|
![]() |
|
|