|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har veldig lyst på denne frisyrenNå har jeg langt, brunrødt hår og er drittlei. Håret er uregjerlig og kjedelig, og jeg vet jeg kler fargen over veldig godt for jeg har hatt den før. Men er denne frisyren vanskelig å holde? Jeg ser for meg at jeg er veldig fin når jeg kommer hjem fra frisøren, men dagen etter ser det helt grufullt ut og jeg får det ikke til. Jeg har faktisk aldri (
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 29-06-11 kl 23:46. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenJo litt, tror jeg. Ånei, må jeg gå til innkjøp av svindyr rettetang også nå? :fattig:
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenMin kostet bare 500kr. Fungerer som bare det. Har hatt flere typer i denne prisklassen, men dette er faktisk en egen klasse for seg selv, kvalitetsmessig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyren500,- er ikke gale. Jeg prøvde en til 3000,- og den var helt fantastisk, beste jeg har vært borti. Men det er for dyrt altså. Hvilket merke har du, Joika? Jeg kan jo prøve å få kjøpt en brukt her inne også.
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyren
Jeg tror den frisyren kan fungere fint både med og uten fall. Så sant du ikke har hår som en puddelrocker. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenDET har jeg heldigvis ikke.
|
|
|
#9 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenJeg ville aldri skaffet meg en frisyre som krevde rettetang og div. stylingmidler hver dag (Har en god del fall i håret selv). Å bruke rettetang tar noen minutter hvis man skal ha det jevnt over rett på hele hodet, og jeg orker rett og slett ikke bruke en ekstra halvtime om morgenen for frisyren.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyren
Helt sant. Jeg tror jeg kanskje burde revurdere. Men jeg har så lyst. :hulk:
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenJeg har tykt hår med fall. Den frisyren krever mye jobb her.. har litt lenger hår enn henne nå, og det er styr nok. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenDet er sånne keramiske plater med glatt lag jeg må ha, hadde en med utskiftbare plater som omtrent minnet om plast, og det var tagger på hver side så det gikk jo fader ikke an å glatte ut håret. Den gikk i søpla. Takk for tipset! Rettetang vil jeg kjøpe uansett.
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenJeg har Gama rettetang. Ifølge frisøren den eneste som duger. Jeg aner ikke. Den var nokså dyr. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenDet der ser da ut som en frisyre som kan fungere fint selv om man ikke har tid til styling en dag, så fremt håret ikke er krøllete. Og det sier jo du det ikke er. Det ser ut som om det kun er lange lengder. Jeg ville ikke vært redd for å prøve meg på noe sånt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenSelv om den frisyren kanskje er finest med retting kan jeg ikke skjønne hvorfor den ikke skal kunne fungere helt greit uten også. Jeg ville heller ikke vært redd for å prøve.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenFordi om man har fall, så vil ikke luggen ligge inntil og frisyren vil ikke få samme form. Men kommer ann på håret, tykkelse osv. Men jeg hadde sett ut som et troll på morgenen om jeg ikke hadde rettet det.. om jeg hadde denne frisyren. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenDu hadde kledd både fargen og frisyren. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyrenOm du bare har litt fall tror jeg denne frisyren kan funke helt fint selv om du ikke retter ut hele tiden. Det du trenger er en god paste for å holde luggen på plass, dytte opp litt volum og samle tuppene. Ut i fra de bildene jeg har sett av deg tror jeg du hadde kledd denne frisyren veldig godt. |
|
|
|
![]() |
|
|