Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 17:40   #941
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

Jeg søker jobb hus Rug.

Gammel 26-04-09, 17:51   #942
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hva? Har jeg noe interessant?
*myser*

Rug er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 17:57   #943
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har poteter klare til høsting hvis noen vil.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 18:10   #944
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er ikke nede hos meg. Og skulle de ikke fikse denne "ramle ut hele tiden-bugen"??

Det var heldigvis veldig kortvarig.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 18:35   #945
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Tomater og kål klart hos meg!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 19:46   #946
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Grapes anyone?

Gammel 26-04-09, 19:53   #947
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hm, får beskjed om at man ikke kan pløye bare høste.
De har problemer med serveren eller noe?

Kan noen ta noen få druer hos meg nå?

Gammel 26-04-09, 19:58   #948
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kisha, beklager men fikk litt problemer der inne å måtte ut igjen. Så du får gi høstingen til noen andre.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 19:59   #949
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

En bra slump med druer hos meg nå.

Gammel 26-04-09, 20:06   #950
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

En bra slump med druer hos meg nå.

Jeg står der jeg, men du ignorerer vel meg.

Gammel 26-04-09, 20:06   #951
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hva skjer hvis man har overlapping nå? Jeg har fått høstet, pløyd og sådd på nytt idag på mine overlappede felt. Burde jeg ikke ha gjort det? Noen som vet?

Gammel 26-04-09, 20:10   #952
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hva skjer hvis man har overlapping nå? Jeg har fått høstet, pløyd og sådd på nytt idag på mine overlappede felt. Burde jeg ikke ha gjort det? Noen som vet?

Tror det skal gå helt fint. Eneste problemet jeg har oppdaget er at jeg ikke får pløyd alle lappene, så det blir stående igjen noen tomme lapper.

Gammel 26-04-09, 20:13   #953
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Nå får man kjøpt musematter, T-skjorter osv. med motiver fra FT.
Mangler bare skikkelige låvetreff nå.

Gammel 26-04-09, 20:15   #954
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Hjelp Majsa, jeg ble dyttet ut.

Gammel 26-04-09, 20:34   #955
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det sto hos meg også, at man ikke fikk pløye, men glemte meg helt etter det ble høstet hos meg, så nå har jeg pølyd og sådd nytt

Gammel 26-04-09, 20:41   #956
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde pløyd ferdig da jeg oppdaget beskjeden. Men det er mange huller i overlappingen, jeg får ikke lov å pløye opp igjen alt.

Gammel 26-04-09, 21:23   #957
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg hadde pløyd ferdig da jeg oppdaget beskjeden. Men det er mange huller i overlappingen, jeg får ikke lov å pløye opp igjen alt.

Prøv å slette de lappene du ikke får pløyd, da dukker det opp en pløyd lapp under.

Oi, skulle man passe på å ikke pløye selv? Trodde det var greit så lenge det gikk an, jeg.

Gammel 26-04-09, 21:40   #958
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også pløyd, tenkte at så lenge det gikk, var det lov...

Har noen få druer klare.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 21:45   #959
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte skru av hele spillet nå, lukke det. Hele pcen gikk tregt og hang seg opp, selv her inne. Håper for pokker de fikser opp i det snart! Det var jo bedre FØR.

Gammel 26-04-09, 21:55   #960
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Det går ganske greit her. Du er nok litt uheldig Iset. Kanskje de synes du har nok.

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.