Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 21:05   #41
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Jeg har et par som er makne til Lizzie sine, har hatt dem i mange år og de funker til alt.

Men jeg trenger nok noen med mer solid hæl.

Gammel 29-04-09, 21:36   #42
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Disse har jeg prøvd i dag, og de sitter som en drøm på foten! De er helt ubeskrivelig gode å gå i, rett og slett. Men jeg klarer likevel ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe de. Egentlig er jeg ute etter noen nette og feminine pumps, og disse er litt vel grove i så henseende, er de ikke? (Prøvde også de Campers-pumpsene som Elinblu la inn bilde av. Gode de også, men synes de så så lange ut i min størrelse 39...)

Jeg er enig med deg i det meste her, tror jeg. Jeg har disse, i en annen farge, og det er de beste skoa jeg noen sinne har hatt. Men jeg synes ikke de egner seg som svarte "pumps". Siden de er litt røffe, liker jeg dem i brunt eller gult, hvor stilen kommer mer til sin rett. Og jeg er også enig i at enkelte lave sko kan få 39-føttene mine til å se litt lange ut...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:21   #43
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.